loading...

اهنگ جدید

گریه هامو ندید بلند بلند خندید😔 یه عمر نگاش کردم چشامو دید ترسید لقمه ی شغالی چشم آهوی من🥀🥀 خداحافظ باعث درد زانوی من💔💔 اون واسه ی تو میخوند شعرشو من نوشتم😔💔💔 خواستم حرف در نیارن رمان نوشتم 

حسین بازدید : 101 یکشنبه 19 خرداد 1398

گریه هامو ندید بلند بلند خندید😔

یه عمر نگاش کردم چشامو دید ترسید

لقمه ی شغالی چشم آهوی من🥀🥀

خداحافظ باعث درد زانوی من💔💔

اون واسه ی تو میخوند شعرشو من نوشتم😔💔💔

خواستم حرف در نیارن رمان نوشتم    

 

انقدر ناعلاج بود دردم مادرمم فهمید

دکتر بنده خدا تومور و دید ترسید

یه بودن یه نبودن یه خوندن یه نخوندن

میگن آفتاب رفت وقتی مهتاب طلوع کرد🥀🥀🥀🥀

داداش بهت گفته بودم که هواشو داشته باش😔😔

ظرفیت از عقب تکمیل بود از جلو فرو کرد💔💔💔💔🥀







برچسب ها دانلود آهنگ جدید گریه هامو ندید بلند بلند خندید دانلود آهنگ بیکلام گریه هامو ندید بلند بلند خندید دانلود ریمیکس گریه هامو ندید بلند بلند خندید متن آهنگ گریه هامو ندید بلند بلند خندید دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل گریه هامو ندید بلند بلند خندید دانلود آهنگ گریه هامو ندید بلند بلند خندید با کیفیت 320 گریه هامو ندید بلند بلند خندید کد آهنگ پیشواز همراه اول گریه هامو ندید بلند بلند خندید دانلود لینک مستقیم آهنگ گریه هامو ندید بلند بلند خندید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو