loading...

اهنگ جدید

کد آهنگ پیشواز همراه اول وابستگی از مسعود صادقلو ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل وابستگی از مسعود صادقلو ,دانلود آهنگ جدید وابستگی از مسعود صادقلو,وابستگی از مسعود صادق

حسین بازدید : 57 شنبه 18 خرداد 1398



متن آهنگ وابستگی از مسعود صادقلو
تو وابستگی داریو منم عاشقم این بار
عزیزم من این دردو کشیدم به یه جایی رسیدم
از این عالمو آدم به غیر از تو بریدم

دیگه دل من رفته برات شده باز سر به هوات
من میمونم پا به پات تا هستم
تویی که هنوزم همونی نمیتونی بی من بمونی
به نم چشای بارونیت وابستم آره تا هستم
تکست آهنگ وابستگی از مسعود صادقلو


نه هیچکس به جز تو واسم زیبا نیست
تو چشمات یه رازه که تو دریا نیست
همه میگن عشقی تو این دنیای نیست
بمون تا بدونن که این حرفا نیست

دیگه دل من رفته برات شده باز سر به هوات
من میمونم پا به پات تا هستم
تویی که هنوزم همونی نمیتونی بی من بمونی
به نم چشای بارونیت وابستم آره تا هستم




balmusic.ir







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول وابستگی از مسعود صادقلو کد آهنگ پیشواز ایرانسل وابستگی از مسعود صادقلو دانلود آهنگ جدید وابستگی از مسعود صادقلو وابستگی از مسعود صادقلو دانلود لینک مستقیم آهنگ وابستگی از مسعود صادقلو دانلود آهنگ وابستگی از مسعود صادقلو با کیفیت 320 دانلود ریمیکس وابستگی از مسعود صادقلو متن آهنگ وابستگی از مسعود صادقلو دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ بیکلام وابستگی از مسعود صادقلو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو