loading...

اهنگ جدید

  متن آهنگ دئیسن اونا عاشیق اولموشام ,کد آهنگ پیشواز همراه اول دئیسن اونا عاشیق اولموشام ,دانلود آهنگ بیکلام دئیسن اونا عاشیق اولموشام,دانلود آهنگ جدید دئیسن اونا عاشیق اولموشام,دئیسن اونا عاشیق

حسین بازدید : 90 دوشنبه 13 خرداد 1398

 

متن آهنگ دئیسن اونا عاشیق اولموشام ,کد آهنگ پیشواز همراه اول دئیسن اونا عاشیق اولموشام ,دانلود آهنگ بیکلام دئیسن اونا عاشیق اولموشام,دانلود آهنگ جدید دئیسن اونا عاشیق اولموشام,دئیسن اونا عاشیق اولموشام,دانلود آهنگ دئیسن اونا عاشیق اولموشام با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دئیسن اونا عاشیق اولموشام ,Download Music,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ,

دانلود اهنگ دئیسن اونا عاشیق اولموشام

                                      
بونو بو آرالار حیس ائدیرم
نجه اولدو بو دیه بیلمرم
اونو بیلیرم داها سئویرم
سنی گورمسم بونو بیلکی سن
اوزومی پیس سانیرام بیلسن
حیاتیم منیم نفسیم منیم
سنه باغلانیرام دئیسن...

 

♬ عاشق اولمُوشام بیر نازلی یارا قاش گُوزو قارا مَعصوم مارالا ♬

♪ عاشق یک زیباروی چشم ابرو مشکی شدم که خیلی معصومه ♪

♬ بُو فکرو خیال چوخداندع مَنی مَحکوم اِیلیب چَکیبدع دارا ♬

♪ فکرو خیالش خیلی وقته منو دیوونه کرده ♪

♬ سَن بی دولَتدی قیزی مَنده فَقیر بیر اوغلانام ♬

♪ تو یک دختر پولدار و من یک پسر فقیرم ♪

♬ سَنین یِرین یوردون وار مَن بی آوارهَ چوبانام ♬

♪ تو با اصلو نسب هستی و من یک چوپان بی کس ♪

♬ من غَریب مُسافرَم یولاردا گُوزلَریم قالدی ♬

♪ من مسافری غریبم که چشم به راه موندم ♪

♬ بیلمَدیم عَزیزیمی مَنیم اَلیمنَن کیم آلدی ♬

♪ نفهمیدم عشقمو کی از چنگم در آورد ♪

♬ گِئدیرَم اوز شَهریمَه مَنیم اِویم چولَردَدع ♬

♪ میرم شهر خودم خونه من بیابونه ♪

ترجمه فارسی متن ترانه آذری پیمان تبریزی عاشیق اولموشام بیر نازلی یارا

♬ مَن اولنَندع سُورا سَنن آدیم دیلردَدع ♬

♪ بعد از مرگمم اسممون وِرد زبوناست ♪

♬ آند ایچَرَم عَزیزیم آنامیزین جانینا ♬

♪ عزیزم قسم میخورم به جون مادرم ♪

♬ قانیمی قاتارام مَن مَظلومنارین قانینا ♬

♪ خونَمو به خون مظلوم ها آغشته میکنم ♪

♬ بو دُنیا نَه سَنه مَنده قالماز ♬

♪ این دنیا نه واسه من نه تو موندگار نیست ♪

♬ لیلی اوز مَجنونن چُللَره سالماز ♬

♪ لیلی باعث آوارگی مجنونِش نمیشه ♪

♬ بو دُنیا نَه سَنه مَنده قالماز ♬

♪ این دنیا نه واسه من نه تو موندگار نیست ♪

♬ عاشق اوز عِشقینَن اینتقام آلماز ♬

♪ عاشق از معشوق انتقام نمیگیره ♪

http://khobanmusic.com

 

 

 

 

 








برچسب ها متن آهنگ دئیسن اونا عاشیق اولموشام کد آهنگ پیشواز همراه اول دئیسن اونا عاشیق اولموشام دانلود آهنگ بیکلام دئیسن اونا عاشیق اولموشام دانلود آهنگ جدید دئیسن اونا عاشیق اولموشام دئیسن اونا عاشیق اولموشام دانلود آهنگ دئیسن اونا عاشیق اولموشام با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل دئیسن اونا عاشیق اولموشام Download Music دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ دانلود اهنگ دئیسن اونا عاشیق اولموشام بونو بو آرالار حیس ائدیرم نجه اولدو بو دیه بیلمرم اونو بیلیرم داها سئویرم سنی گورمسم بونو بیلکی سن اوزومی پیس سانیرام بیلسن حیاتیم منیم نفسیم منیم سنه باغلانیرا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو