loading...

اهنگ جدید

کد آهنگ پیشواز همراه اول ای غم انگیز ترین خوشحالی من و عشق تو و دستی خالی ,ای غم انگیز ترین خوشحالی من و عشق تو و دستی خالی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ای غم انگیز ترین خوشحالی من و عشق تو و دستی خالی ,دان

حسین بازدید : 101 یکشنبه 12 خرداد 1398

کد آهنگ پیشواز همراه اول ای غم انگیز ترین خوشحالی من و عشق تو و دستی خالی ,ای غم انگیز ترین خوشحالی من و عشق تو و دستی خالی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ای غم انگیز ترین خوشحالی من و عشق تو و دستی خالی ,دانلود آهنگ ای غم انگیز ترین خوشحالی من و عشق تو و دستی خالی با کیفیت 320,متن آهنگ ای غم انگیز ترین خوشحالی من و عشق تو و دستی خالی ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام ای غم انگیز ترین خوشحالی من و عشق تو و دستی خالی,Download Music,دانلود آهنگ جدید ای غم انگیز ترین خوشحالی من و عشق تو و دستی خالی,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,


ای غم انگیز ترین خوشحالی من و عشق تو و دستی خالی
تویی اون کشمکش هر روزه
لحظه پر تپش هر روزه
من و یک جاده چشم به راه
جاده ای از شب تا خلوت ماه
آخرین حادثه جاده تویی

 آرزوها

اتفاقی که نیفتاده تویی
کفشهایم که پر از خستگی ان


نقشی از نوعی دلبستگی ان
دست هایم که نیاز آلودن
همه ی عمر به سویت بودن
باز هم باش و فداکاری کن
آرزوهای مرا یاری کن
باز هم باش و فداکاری کن
آرزوهای مرا یاری کن





منبع:
mynextmelody.ir








برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول ای غم انگیز ترین خوشحالی من و عشق تو و دستی خالی ای غم انگیز ترین خوشحالی من و عشق تو و دستی خالی کد آهنگ پیشواز ایرانسل ای غم انگیز ترین خوشحالی من و عشق تو و دستی خالی دانلود آهنگ ای غم انگیز ترین خوشحالی من و عشق تو و دستی خالی با کیفیت 320 متن آهنگ ای غم انگیز ترین خوشحالی من و عشق تو و دستی خالی دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام ای غم انگیز ترین خوشحالی من و عشق تو و دستی خالی Download Music دانلود آهنگ جدید ای غم انگیز ترین خوشحالی من و عشق تو و دستی خالی متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو