loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین با نام بیا بیا,دانلود آهنگ فرزاد فرزین با نام بیا بیا با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول فرزاد فرزین با نام بیا بیا ,فرزاد فرزین با نام بیا بیا,متن آهنگ فرزاد فرزین با

حسین بازدید : 103 یکشنبه 12 خرداد 1398

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین با نام بیا بیا,دانلود آهنگ فرزاد فرزین با نام بیا بیا با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول فرزاد فرزین با نام بیا بیا ,فرزاد فرزین با نام بیا بیا,متن آهنگ فرزاد فرزین با نام بیا بیا ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل فرزاد فرزین با نام بیا بیا ,Download Music,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام فرزاد فرزین با نام بیا بیا,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

 

 

باز واسه تو میخونم یـاس من
تو که جون دادی به احساس من
می دونی که قدرتو می دونم
هر جا باشی با تو می مونم
تو فرشته رویاهای من
تو که شدی همه دنیای من
پیش من باش و هیچ جا نرو
من فقط می خوام عشق تو رو
♫♫♫♫
بیا بیا
بیا بیا پیشم
منه دیونه عاشق تر از همیشم
آره بیا بیا
بیا بیا پیشم
اگه نباشی تو دنیام تنها می شم
♫♫♫♫
همه حواسم به توئه
من نگاه خاصم به توئه
شونه به شونه با توام
تا منه دیوونه با توام
چه خوبه تو مال منی
تا همیشه تو فال منی
من و صدا کن با نگاه
پس بیا تو پیش من بیا
♫♫♫♫
بیا بیا
بیا بیا پیشم
منه دیونه عاشق تر از همیشم
آره بیا بیا
بیا بیا پیشم
اگه نباشی تو دنیام تنها می شم

منبع: نسل موزیک

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین با نام بیا بیا دانلود آهنگ فرزاد فرزین با نام بیا بیا با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول فرزاد فرزین با نام بیا بیا فرزاد فرزین با نام بیا بیا متن آهنگ فرزاد فرزین با نام بیا بیا دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل فرزاد فرزین با نام بیا بیا Download Music متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام فرزاد فرزین با نام بیا بیا دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو