loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ ساز من سازم و بردارم برم پائین چشمه بشینممتن آهنگ سازم و بردارم برم پائین چشمه بشینم سازم و بردارم برم پائین چشمه بشینمشاید که عکس رخ اون دلبر نازنینم و آب بیاره ببینمبرای من یه حسرته که یه ر

حسین بازدید : 83 چهارشنبه 08 خرداد 1398




متن آهنگ ساز من

سازم و بردارم برم پائین چشمه بشینم

متن آهنگ سازم و بردارم برم پائین چشمه بشینم

سازم و بردارم برم پائین چشمه بشینم

شاید که عکس رخ اون دلبر نازنینم و آب بیاره ببینم

برای من یه حسرته که یه روز از باغ لباش

به پای جونم بزنم گل بوسه ای بچینم گل بو سه ای بچینم

خدا میدونه هر دفعه وقتی اونو میبینمش


حرفا میرن ز یاد من حرفا میرن زیاد من

میشم اسر اون نگاش اسیر اون قد و بالاش

در نمیاد صدای من در نمیاد صدای من

ساز با وفای من همدم تنهایی من

با تو به عالم میرسه صدای شیدائی من

ساز با وفای من همدم تنهایی من

با تو به عالم میرسه صدای شیدائی من

دلم می خواد داد بزنم چرا نگارم نمیاد

چرا با او که میخوامش اون من و اصلا نمی خواد

چرا رو سینه ی گلش یه قلب سنگی میزنه

عروس هر انجمن و بلا و شیرین سخنه

خیلی قشنگ و دلرباس قشنگتر از فرشته هاس

از رو لبش گل میریزه اما معلم جفاس

خیلی قشنگ و دلرباس قشنگتر از فرشته هاس

از رو لبش گل میریزه اما معلم جفاس
http://www.gap8.ir/yassari-20/








برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل سازم و بردارم برم پائین چشمه بشینم دانلود آهنگ بیکلام سازم و بردارم برم پائین چشمه بشینم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ Download Music دانلود آهنگ سازم و بردارم برم پائین چشمه بشینم با کیفیت 320 سازم و بردارم برم پائین چشمه بشینم دانلود آهنگ جدید سازم و بردارم برم پائین چشمه بشینم متن آهنگ سازم و بردارم برم پائین چشمه بشینم کد آهنگ پیشواز همراه اول سازم و بردارم برم پائین چشمه بشینم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو