loading...

اهنگ جدید

,    متن اهنگ قسمت من غم بود,    متن قسمت من غم بود ایرج,    دانلود اهنگ ایرج قسمت من غم بود ویکی صدا,    دانلود اهنگ قسمت من غم بود حمید فل

حسین بازدید : 2311 چهارشنبه 08 خرداد 1398



,    متن اهنگ قسمت من غم بود
,    متن قسمت من غم بود ایرج
,    دانلود اهنگ ایرج قسمت من غم بود ویکی صدا
,    دانلود اهنگ قسمت من غم بود حمید فلاح
,    دانلود اهنگ قسمت من غم بود از غلامیاری
,    دانلوداهنگ قسمت من غم بود فردین
,    دانلود اهنگ صوتی حمید فلاح قسمت من غم بود
,    دانلود آهنگ قسمت من غم بود از ماندانا خضرایی
,    قسمت من غم بود ماندانا خضرایی

 

متن  قسمت من غم بود محنت عالم بود با اجرای ایرج خواجه امیری

قسمت من غم بود محنت عالم بود

سهم من از هستی ماتــم بود

این همه غم خوردن باز کم بود

اخ که دلم تنگه اخ مگه دل سنگه

زندگی با آدم صـــد رنگـه

عشق و وفا داری نیرنگه

آهنگ قسمت من غم بود از ایرج

اگه که یار یـار نباشه اگه وفـــا دار نباشـــه

مگه بازم میشه آدم ز هستی بیزار نباشه

آخ که تو این زمون با زن مهربون

باغ هر اشیون بی خزونه

واسه بیش وکم غم نداره آدم

وقتی زن خوب وهم مهربونه

آهنگ قسمت من غم بود از ایرج

زن هوســــباز و خدا نصیب گرگ بیابون نکنه

خدا کنه زن کسی رو از آشیونه گریزون نکنه

کاشکی همون اول کارپا رو میذاشتم به فرار

یا که میگفتم سر عقد یخ یخ یخ

من نمیخوام یار ونگار یخ یخ یخ

اونکه همش کارو داره آخ که چه شیرین میکاره

وقتی میگه جای اره یخ یخ یخ

یخ اخه خرجی نداره یخ یخ یخ

دانلود آهنگ به صورت مستقیم

dl-arazdownload.png - 178.31 kb

 

 

http://arazdownload.com/musics/sonati/2681-download-eraj-khajeh-amiri-ba-name-ghesmat-man-gham-bod







برچسب ها متن اهنگ قسمت من غم بود متن قسمت من غم بود ایرج دانلود اهنگ ایرج قسمت من غم بود ویکی صدا دانلود اهنگ قسمت من غم بود حمید فلاح دانلود اهنگ قسمت من غم بود از غلامیاری دانلوداهنگ قسمت من غم بود فردین دانلود اهنگ صوتی حمید فلاح قسمت من غم بود دانلود آهنگ قسمت من غم بود از ماندانا خضرایی قسمت من غم بود ماندانا خضرایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو