loading...

اهنگ جدید

  متن آهنگ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دل من دریا بود دلتو دریا زده ,دانلود آهنگ جدید دل من دریا بود دلتو دریا زده,دانلود آهنگ بیکلام دل من دریا بود دلتو دریا زده,دل من دریا بود دلتو دریا

حسین بازدید : 93 چهارشنبه 08 خرداد 1398

 

متن آهنگ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دل من دریا بود دلتو دریا زده ,دانلود آهنگ جدید دل من دریا بود دلتو دریا زده,دانلود آهنگ بیکلام دل من دریا بود دلتو دریا زده,دل من دریا بود دلتو دریا زده,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,متن آهنگ دل من دریا بود دلتو دریا زده ,کد آهنگ پیشواز همراه اول دل من دریا بود دلتو دریا زده ,دانلود آهنگ دل من دریا بود دلتو دریا زده با کیفیت 320,

دانلود آهنگدل من دریا بود دلتو دریا زده

همیشه تقصیر ما نیست گاهی تقدیر بده

ی روزی میخاسمت تو ب هم پشت کردی

حالا ک تنها شدی گوووو میخوری برگردی🥀🥀

 

آواره ام آواره خیابونا😔

کجایی تو بیا برس به داد ما

چشام پره اشکه کسی نمیبینه

دلم گرفت خدا جون از آدما😔💔

تنهایی یعنی با خودت خلوت کنی

 


Download|Mp3

 دانلود آهنگ دل من دریا بود دلتو دریا زده

*درخواستی کاربران**سایت موزیک درخواستی**پخش بزودی*

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده - این آهنگ درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیرد

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990







برچسب ها متن آهنگ دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل دل من دریا بود دلتو دریا زده دانلود آهنگ جدید دل من دریا بود دلتو دریا زده دانلود آهنگ بیکلام دل من دریا بود دلتو دریا زده دل من دریا بود دلتو دریا زده دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music متن آهنگ دل من دریا بود دلتو دریا زده کد آهنگ پیشواز همراه اول دل من دریا بود دلتو دریا زده دانلود آهنگ دل من دریا بود دلتو دریا زده با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو