loading...

اهنگ جدید

تنهایی دیوونم کرده منو دلتنگم چقدر گفتم نرو ❤تو دنیا قد من هیشکی دوست داره تورو❤ مثل هرشب دیگه دلم کرده هواتو ❤یادم اومده بازم تموم خاطراتو❤ ببین تو کنج قلبم هنوز خالیه جاتو ❤چشم به راه میمونم وا

حسین بازدید : 74 یکشنبه 05 خرداد 1398

تنهایی دیوونم کرده منو دلتنگم چقدر گفتم نرو

تو دنیا قد من هیشکی دوست داره تورو

مثل هرشب دیگه دلم کرده هواتو

یادم اومده بازم تموم خاطراتو

ببین تو کنج قلبم هنوز خالیه جاتو

چشم به راه میمونم واسه بودن با تو

 

تنهایی دیوونم کرده منو

دلتنگم چقدر گفتم نرو

تو دنیا قد من هیشکی دوست داره تورو

مثل هرشب دیگه دلم کرده هواتو

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:2.80مگابايت

پخش آنلاین

 

 

 

 

 

 







برچسب ها متن آهنگ تنهایی دیوونم کرده منو دلتنگم چقدر گفتم نرو دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید تنهایی دیوونم کرده منو دلتنگم چقدر گفتم نرو کد آهنگ پیشواز ایرانسل تنهایی دیوونم کرده منو دلتنگم چقدر گفتم نرو دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز همراه اول تنهایی دیوونم کرده منو دلتنگم چقدر گفتم نرو دانلود آهنگ تنهایی دیوونم کرده منو دلتنگم چقدر گفتم نرو با کیفیت 320 Download Music تنهایی دیوونم کرده منو دلتنگم چقدر گفتم نرو دانلود آهنگ بیکلام تنهایی دیوونم کرده منو دلتنگم چقدر گفتم نرو متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو