loading...

اهنگ جدید

    دانلود آهنگ جدید تو رفتی از دنیای من خالی شد آغوش من,متن آهنگ تو رفتی از دنیای من خالی شد آغوش من ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل تو رفتی از دنیای من خالی شد آغوش من ,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکل

حسین بازدید : 69 یکشنبه 29 اردیبهشت 1398

 

 

دانلود آهنگ جدید تو رفتی از دنیای من خالی شد آغوش من,متن آهنگ تو رفتی از دنیای من خالی شد آغوش من ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل تو رفتی از دنیای من خالی شد آغوش من ,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام تو رفتی از دنیای من خالی شد آغوش من,Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول تو رفتی از دنیای من خالی شد آغوش من ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ تو رفتی از دنیای من خالی شد آغوش من با کیفیت 320,تو رفتی از دنیای من خالی شد آغوش من,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

دانلود آهنگ تو رفتی از دنیای من خالی شد آغوش من

 زندگی واسم حروم هیشکی نکرد دلو آروم آرزو بر دل شدم بیخیال غم شدم هرجایی بی آبرو هم مال گوش هر کس شدم زندگیمو پس بده آبرومو پس بده...

 

 

تو رفتی از دنیای من خالی شد آغوش من

زندگی واسم حروم هیچکی نکرد دل و آروم

آرزو بر دل شدم بیخیالت هم شدم

هر جایی و بی آبرو هم آغوش هر کس شدم

زندگیم و پس بده آبروم و پس بده

نه نمیتونی گلم گفتم که از دستم نده

من ضعیف بی دست و پا میون این گرگ و آدما

بی دفاع و بی سفر واگذارت به خدا

دستت و گذاشتی تو دستام

گفتی تا فرداها پیش تو میمونم

سرت و گذاشتی رو شونم

گفتی بات میمونم چی شد چی شد

*******************************

دانلود آهنگ سهراب اسدی به نام تو رفتی

******************************

میبینم اون روزی که تو برگردی با یک کوه غم

زندگی واست حروم افتاده ای به پای من

تو پشیمونی ولی از سنگ اون موقع دلم

خیره به من ذل میزنی با فریادم بهت میگم

زندگیم و پس بده آبروم و پس بده

نه نمیتونی گلم گفتم که از دستم نده

من ضعیف بی دست و پا میون این گرگ و آدما

بی دفاع و بی سفر واگذارت به خدا

دستت و گذاشتی تو دستام

گفتی تا فرداها پیش تو میمونم

سرت و گذاشتی رو شونم

گفتی بات میمونم چی شد چی شد

 

 

 

https://smusic.ir/







برچسب ها دانلود آهنگ جدید تو رفتی از دنیای من خالی شد آغوش من متن آهنگ تو رفتی از دنیای من خالی شد آغوش من کد آهنگ پیشواز ایرانسل تو رفتی از دنیای من خالی شد آغوش من متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام تو رفتی از دنیای من خالی شد آغوش من Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول تو رفتی از دنیای من خالی شد آغوش من دانلود آهنگ دانلود آهنگ تو رفتی از دنیای من خالی شد آغوش من با کیفیت 320 تو رفتی از دنیای من خالی شد آغوش من دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ تو رفتی از دنیای من خالی شد آغوش من زندگی واسم حروم هیشکی نکرد دلو آروم آرزو بر دل شدم بیخیال غم شدم هرجایی بی آبرو هم مال گوش هر کس شدم زندگیمو پس بده آبرومو پس بده...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو