loading...

اهنگ جدید

    دانلود آهنگ بیکلام کاش میفهمیدی الان دارم میام بالا سرت,کد آهنگ پیشواز همراه اول کاش میفهمیدی الان دارم میام بالا سرت ,متن آهنگ,Download Music,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید کاش میفهمیدی

حسین بازدید : 97 یکشنبه 29 اردیبهشت 1398

 

 

دانلود آهنگ بیکلام کاش میفهمیدی الان دارم میام بالا سرت,کد آهنگ پیشواز همراه اول کاش میفهمیدی الان دارم میام بالا سرت ,متن آهنگ,Download Music,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید کاش میفهمیدی الان دارم میام بالا سرت,دانلود آهنگ کاش میفهمیدی الان دارم میام بالا سرت با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل کاش میفهمیدی الان دارم میام بالا سرت ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ کاش میفهمیدی الان دارم میام بالا سرت ,کاش میفهمیدی الان دارم میام بالا سرت,

دانلود آهنگ کاش میفهمیدی الان دارم میام بالا سرت

 ببینم کی شده باز آفتابی دور برت من که عاشقت بودم تونستی کاش بیام سر قرار ببینم تو نیستی گفتند داداش فراموش میشه غماش گفتم که هر چی که بشه تو فقط خونسرد باش ولی نه یجوری بود این سری فرق میکرد این دفعه واسه دعوا سرمون درد میکرد آهای یارو من داد  نزن دستتو نزن به من اونا که پشت تو را زدن نفهمیدن اومدی که لات که چی داد بزنی ادا بدی...

 

 

 

 دانلود آهنگ کاش میفهمیدی الان دارم میام بالا سرت

*درخواستی کاربران** سایت موزیک درخواستی ** این آهنگ در ارشیو ما موجوده*

برای دریافت آهنگ در تلگرام یا واتس آپ درخواست دهید 09306108990

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990

Download|Mp3







برچسب ها دانلود آهنگ بیکلام کاش میفهمیدی الان دارم میام بالا سرت کد آهنگ پیشواز همراه اول کاش میفهمیدی الان دارم میام بالا سرت متن آهنگ Download Music دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید کاش میفهمیدی الان دارم میام بالا سرت دانلود آهنگ کاش میفهمیدی الان دارم میام بالا سرت با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل کاش میفهمیدی الان دارم میام بالا سرت دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ کاش میفهمیدی الان دارم میام بالا سرت کاش میفهمیدی الان دارم میام بالا سرت دانلود آهنگ کاش میفهمیدی الان دارم میام بالا سرت ببینم کی شده باز آفتابی دور برت من که عاشقت بودم تونستی کاش بیام سر قرار ببینم تو نیستی گفتند داداش فراموش میشه غماش گفتم که هر چی که بشه تو فقط خونسر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو