loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ تو برام مثل بارونی,    دانلود آهنگ تو واسم مثل باروني محمدرضا هدايتي,    دانلود آهنگ با تو آرومم محمدرضا هدایتی 320,    متن

حسین بازدید : 68 جمعه 27 اردیبهشت 1398


,    دانلود آهنگ تو برام مثل بارونی
,    دانلود آهنگ تو واسم مثل باروني محمدرضا هدايتي
,    دانلود آهنگ با تو آرومم محمدرضا هدایتی 320
,    متن آهنگ تو واسم مثل بارونی
,    دانلود آهنگ من با تو آرومم تو که حالمو میفهمی
,    دانلود آهنگ محمدرضا هدایتی تو باشی
,    دانلود آهنگ محمدرضا هدایتی دلبسته
,    دانلود آهنگ تو با این همه زیبایی منو این همه تنهایی
,    دانلود آلبوم ماه میخنده محمدرضا هدایتی

 

تو واسم مثل بارونی،تو واسم مثل رویایی
تو با این همه زیبایی،من و این همه تنهایی
من و حالی که میدونی،من با تو آرومم
وقتی دستامو میگیری،وقتی حالمو میپرسی
حتی وقتی ازم سیری،حتی وقتی که دلگیری
من بی تو میمیرم،تو که حالمو میفهمی
تو که فکرمو میخونی،تو که حسمو میدونی

♫♫♫♫♫♫

♫♫♫♫♫♫

تو واسم مثل بارونی،تو واسم مثل رویایی
تو با این همه زیبایی،من و این همه تنهایی
من و حالی که میدونی،من با تو آرومم
وقتی دستامو میگیری،وقتی حالمو میپرسی
حتی وقتی ازم سیری،حتی وقتی که دلگیری
من بی تو میمیرم،تو که حالمو میفهمی
تو که فکرمو میخونی،تو که حسمو میدونی

 

https://msbmusic.ir

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ تو برام مثل بارونی دانلود آهنگ تو واسم مثل باروني محمدرضا هدايتي دانلود آهنگ با تو آرومم محمدرضا هدایتی 320 متن آهنگ تو واسم مثل بارونی دانلود آهنگ من با تو آرومم تو که حالمو میفهمی دانلود آهنگ محمدرضا هدایتی تو باشی دانلود آهنگ محمدرضا هدایتی دلبسته دانلود آهنگ تو با این همه زیبایی منو این همه تنهایی دانلود آلبوم ماه میخنده محمدرضا هدایتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو