loading...

اهنگ جدید

به خیالت که زمونه بازی دست منو توست همیشه گردش گردون با دل دلشکن توست عاقبت میریزه اشکاش چشمی که چشمی رو گریوند نمی تونه نلرزه دلی که دلی رو لرزوند من پر از عشق تو بودم دل تو پر از بهونه تو

حسین بازدید : 256 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398

به خیالت که زمونه بازی دست منو توست


همیشه گردش گردون با دل دلشکن توست


عاقبت میریزه اشکاش چشمی که چشمی رو گریوند


نمی تونه نلرزه دلی که دلی رو لرزوند


من پر از عشق تو بودم دل تو پر از بهونه


تو نگاه تو رضایت با غروری عاشقانه

رفتی و من که نرفتم

دل من عمری باهاته

هرجا باشی فرشته

سایه من زیر پاته

متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید به خیالت که زمونه بازی دست منو توست,دانلود آهنگ بیکلام به خیالت که زمونه بازی دست منو توست,کد آهنگ پیشواز همراه اول به خیالت که زمونه بازی دست منو توست ,متن آهنگ به خیالت که زمونه بازی دست منو توست ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل به خیالت که زمونه بازی دست منو توست ,به خیالت که زمونه بازی دست منو توست,دانلود آهنگ به خیالت که زمونه بازی دست منو توست با کیفیت 320,Download Music,

 

 

 دانلود اهنگ به خیالت که زمونه بازی دست منو توست

*درخواستی کاربران**سایت موزیک درخواستی**پخش بزودی*

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده - این آهنگ درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیرد

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990







برچسب ها متن آهنگ دانلود آهنگ جدید به خیالت که زمونه بازی دست منو توست دانلود آهنگ بیکلام به خیالت که زمونه بازی دست منو توست کد آهنگ پیشواز همراه اول به خیالت که زمونه بازی دست منو توست متن آهنگ به خیالت که زمونه بازی دست منو توست دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل به خیالت که زمونه بازی دست منو توست به خیالت که زمونه بازی دست منو توست دانلود آهنگ به خیالت که زمونه بازی دست منو توست با کیفیت 320 Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو