loading...

اهنگ جدید

  دانلود اهنگ آره من بد بودم که پای تو موندم ,دانلود آهنگ,Download Music,متن آهنگ آره من بد بودم که پای تو موندم ,دانلود آهنگ آره من بد بودم که پای تو موندم با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل آ

حسین بازدید : 63 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398

 

دانلود اهنگ آره من بد بودم که پای تو موندم ,دانلود آهنگ,Download Music,متن آهنگ آره من بد بودم که پای تو موندم ,دانلود آهنگ آره من بد بودم که پای تو موندم با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل آره من بد بودم که پای تو موندم ,دانلود آهنگ جدید آره من بد بودم که پای تو موندم ,دانلود آهنگ بیکلام آره من بد بودم که پای تو موندم ,کد آهنگ پیشواز همراه اول آره من بد بودم که پای تو موندم ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

دانلود اهنگ آره من بد بودمکه پای تو موندم

خودم رو بااین عشقبه بن بست رسوندم

بد بودم که دیدم تو سردی         

ولی با تو ساختم

تو این بازی موندم

باختم😔👌🏻💔

 

تو چیکار کردی با احساسه من لعنت به من برو دل بکن

هر چی بود از من تو آتیش بزن بدیهاتو حتی بذار پای من آره من

بد بودم که پای تو موندم خودم رو با این عشق به بن بست رسوندم

بد بودم که دیدم تو سردی ولی با تو ساختم تو این بازی موندم باختم

نگاه کن چیکار کردی با دنیام چقدر بعد تو تنهام نمیدونم چرا میلرزه این دستام

چه سخته هنوزم باورش سخته که قلبم بدجوری باخته تو وجود یه کوه از غصه ها ساخته

بد بودم که پای تو موندم خودم رو با این عشق به بن بست رسوندم

بد بودم که دیدم تو سردی ولی با تو ساختم تو این بازی موندم باختم

تو چیکار کردی با احساسه من لعنت به من برو دل بکن

هر چی بود از من تو آتیش بزن بدیهاتو حتی بذار پای من

 

 

 

http://next1.ir

Mp3

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Now Download







برچسب ها دانلود اهنگ آره من بد بودم که پای تو موندم دانلود آهنگ Download Music متن آهنگ آره من بد بودم که پای تو موندم دانلود آهنگ آره من بد بودم که پای تو موندم با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل آره من بد بودم که پای تو موندم دانلود آهنگ جدید آره من بد بودم که پای تو موندم دانلود آهنگ بیکلام آره من بد بودم که پای تو موندم کد آهنگ پیشواز همراه اول آره من بد بودم که پای تو موندم متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود اهنگ آره من بد بودم که پای تو موندم خودم رو با این عشق به بن بست رسوندم بد بودم که دیدم تو سردی ولی با تو ساختم تو این بازی موندم باختم 😔👌🏻💔
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو