loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ حبیب عاشقتم,    دانلود آهنگ حبیب عاشقم بیتو دلم گرفته,    دانلود آهنگ من از اون خاطره دارم حبیب 320,    زیبا ترین اهنگ حبیب

حسین بازدید : 1187 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398


,    دانلود آهنگ حبیب عاشقتم
,    دانلود آهنگ حبیب عاشقم بیتو دلم گرفته
,    دانلود آهنگ من از اون خاطره دارم حبیب 320
,    زیبا ترین اهنگ حبیب
,    دانلود آهنگ اگه ابره که بارون میزنه حبیب
,    دانلود اهنگ شاد حبیب
,    دانلود اهنگ جدید حبیب محبیان
,    متن آهنگ من از او خاطره دارم حبیب
,    دانلود اهنگ حبیب به نام عاشقم

,   

http://tehranmusicdl.net

عاشقم بی تو دلم گرفته از ثانیه ها
تو چشام رنگ غمه از غم این آینه ها
آخه روز رفتن تو من فراموش کردم
تو که رفتی تا حالا چراغو خاموش کردم

عاشقم بی تو دلم گرفته از ثانیه ها
تو چشام رنگ غمه از غم این آینه ها
آخه روز رفتن تو من فراموش کردم
تو که رفتی تا حالا چراغو خاموش کردم

تو خودت خوب میدونی چراغ خونه منی
همیشه با عشق و با دعای من تو میپری
یه روزی یادت میاد با من تو همسایه شدی
ولی رفتی تا ابد شبیه یک سایه شدی







برچسب ها دانلود آهنگ حبیب عاشقتم دانلود آهنگ حبیب عاشقم بیتو دلم گرفته دانلود آهنگ من از اون خاطره دارم حبیب 320 زیبا ترین اهنگ حبیب دانلود آهنگ اگه ابره که بارون میزنه حبیب دانلود اهنگ شاد حبیب دانلود اهنگ جدید حبیب محبیان متن آهنگ من از او خاطره دارم حبیب دانلود اهنگ حبیب به نام عاشقم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو