loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ فرزاد فرخ در خونه قلبم روی تو همیشه بازه با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام فرزاد فرخ در خونه قلبم روی تو همیشه بازه,کد آهنگ پیشواز ایرانسل فرزاد فرخ در خو

حسین بازدید : 73 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398

دانلود آهنگ فرزاد فرخ در خونه قلبم روی تو همیشه بازه با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام فرزاد فرخ در خونه قلبم روی تو همیشه بازه,کد آهنگ پیشواز ایرانسل فرزاد فرخ در خونه قلبم روی تو همیشه بازه ,Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول فرزاد فرخ در خونه قلبم روی تو همیشه بازه ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ در خونه قلبم روی تو همیشه بازه,متن آهنگ فرزاد فرخ در خونه قلبم روی تو همیشه بازه ,فرزاد فرخ در خونه قلبم روی تو همیشه بازه,

در خونه قلبم روی تو همیشه بازه وقتی که میخندی چهرت چقد نازه
کمی حساس میشم وقتی دور میشی از من آخه دست خودم نیست شدی پاره ای از تن
وای چقد تو دلبری از همه تو سرتری واسه بدست آوردنت میزنم من به هر دری
وای چقد تو دلبری از همه تو سرتری واسه بدست آوردنت میزنم من به هر دری


تو میدونی من دلم گیره وای وقتی با منی این دلم میره
هرجا که میری قلبم باهاته مثل یه پایه سایه به سایه قلبم باهاته
وای چقد تو دلبری از همه تو سرتری واسه بدست آوردنت میزنم من به هر دری
وای چقد تو دلبری از همه تو سرتری واسه بدست آوردنت میزنم من به هر دری

 

naslemusic.com







برچسب ها دانلود آهنگ فرزاد فرخ در خونه قلبم روی تو همیشه بازه با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام فرزاد فرخ در خونه قلبم روی تو همیشه بازه کد آهنگ پیشواز ایرانسل فرزاد فرخ در خونه قلبم روی تو همیشه بازه Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول فرزاد فرخ در خونه قلبم روی تو همیشه بازه متن آهنگ دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ در خونه قلبم روی تو همیشه بازه متن آهنگ فرزاد فرخ در خونه قلبم روی تو همیشه بازه فرزاد فرخ در خونه قلبم روی تو همیشه بازه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو