loading...

اهنگ جدید

X دانلود اهنگ مرتضي اشرفي دلت از هر كي پر بود X ریمیکس دلت از هرکی پر بود X دلت از هرکی پر بود سر من خالی کردی ریمیکس X دانلود اهنگ دلت از هرکی پر بود ریمیکس X دانلود اهنگ دار

حسین بازدید : 157 جمعه 13 اردیبهشت 1398
X دانلود اهنگ مرتضي اشرفي دلت از هر كي پر بود X ریمیکس دلت از هرکی پر بود X دلت از هرکی پر بود سر من خالی کردی ریمیکس X دانلود اهنگ دلت از هرکی پر بود ریمیکس X دانلود اهنگ دارم واست مرتضی اشرفی X ریمیکس اهنگ مرتضی اشرفی دارم واست X مرتضی اشرفی دارم واست ریمیکس X دانلود ریمیکس دارم واست مرتضی اشرفی X دانلود موزیک ویدیو مرتضی اشرفی دارم واست X دانلود اهنگ ریمیکس مرتضی اشرفی دلت از هرکی پر بود X ریمیکس اهنگ مجنون مرتضی اشرفی X اهنگ دارم واست مرتضی اشرفی X ریمیکس اهنگ دارم واست X دانلود اهنگ مرتضی اشرفی دلت از هرکی پر بود X دلت از هرکی پر بود سر من خالی کردی X دانلود آهنگ ریمیکس مرتضی اشرفی مگه میشه X دانلود ریمیکس آهنگ دارم واست مرتضی اشرفی

یه شبه شدم بد عالم واست اینجوری که نمی مونه دارم واست
یه شبه داری میری و تنها میشم تو که منو دوسم داشتی تا دیشب

عشق یکی دیگه شدی من دق کردم تو خیالم دیگه تو رو عاشق کردم
ولی حالا رفتی و تنها موندم چی میکشم از این دله واموندم

منو میچزونی خوشحال میشی هر کاری که دوست داری بکن خالی شی

دلت از هر کی پر بود سر من خالی کردی خبردار شدی باختم خوشحالی کردی
باهات بد نبودم دروغ بلد نبودم ببین مشکله من اینه که تو برنمیگردی

دلت از هر کی پر بود سر من خالی کردی خبردار شدی باختم خوشحالی کردی
باهات بد نبودم دروغ بلد نبودم ببین مشکله من اینه که تو برنمیگردی

شعر آهنگ جدید مرتضی اشرفی دارم واست

یکی نبود یکی هست دلمو بردی از قصد نیستی ببینی دلم بعد تو از زندگی خستست
کاری از این دله تنگ بر نمیاد وقتی شکستست

دلت از هر کی پر بود سر من خالی کردی خبردار شدی باختم خوشحالی کردی
باهات بد نبودم دروغ بلد نبودم ببین مشکله من اینه که تو برنمیگردی

بدون حال خودتم داغونه حیف که دیگه نمیشه بگم بیا خونه

دلت از هر کی پر بود سر من خالی کردی خبردار شدی باختم خوشحالی کردی
باهات بد نبودم دروغ بلد نبودم ببین مشکله من اینه که تو برنمیگردی

وقتی منو میچزونی خوشحال میشی هر کاری که دوست داری بکن خالی شی
ولی بدون حاله خودتم داغونه حیف که دیگه نمیشه بگم بیا خونه
حیف که دیگه نمیشه بگم بیا خونه

 

https://www.darvishmusic.com/







برچسب ها دانلود اهنگ مرتضي اشرفي دلت از هر كي پر بود ریمیکس دلت از هرکی پر بود دلت از هرکی پر بود سر من خالی کردی ریمیکس دانلود اهنگ دلت از هرکی پر بود ریمیکس دانلود اهنگ دارم واست مرتضی اشرفی ریمیکس اهنگ مرتضی اشرفی دارم واست مرتضی اشرفی دارم واست ریمیکس دانلود ریمیکس دارم واست مرتضی اشرفی دانلود موزیک ویدیو مرتضی اشرفی دارم واست دانلود اهنگ ریمیکس مرتضی اشرفی دلت از هرکی پر بود ریمیکس اهنگ مجنون مرتضی اشرفی اهنگ دارم واست مرتضی اشرفی ریمیکس اهنگ دارم واست دانلود اهنگ مرتضی اشرفی دلت از هرکی پر بود دلت از هرکی پر بود سر من خالی کردی دانلود آهنگ ریمیکس مرتضی اشرفی مگه میشه دانلود ریمیکس آهنگ دارم واست مرتضی اشرفی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو