loading...

اهنگ جدید

کد آهنگ پیشواز ایرانسل چه جوری تعریف کنم ,دانلود آهنگ بیکلام چه جوری تعریف کنم,متن آهنگ,دانلود آهنگ چه جوری تعریف کنم با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول چه جوری تعریف کنم ,متن آهنگ چه جوری تعریف کن

حسین بازدید : 85 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398

کد آهنگ پیشواز ایرانسل چه جوری تعریف کنم ,دانلود آهنگ بیکلام چه جوری تعریف کنم,متن آهنگ,دانلود آهنگ چه جوری تعریف کنم با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول چه جوری تعریف کنم ,متن آهنگ چه جوری تعریف کنم ,دانلود آهنگ,Download Music,دانلود آهنگ جدید چه جوری تعریف کنم,چه جوری تعریف کنم,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

 

http://nexload.ir

چه جوری تعریف کنم که دلت نخواد وقتی همه احساس منی چطوری گریت در نمیاد
چجوری دلواپس نشم برای خندیدن روت بذار که بشکنه سکوت
مثل چشات طرز نگات آهنگ صدات مگه داریم
طرز خنده هات بمیرم که برات مگه داریم
جوری بهت وفا کنم که عشق بهم نگاه کنه پرنده ها پر بکشم خدا منو صدا کنه
احساسمو بغل بگیر می خوام تو رو نگاه کنم می خوام کنار من باشی فقط تورو صدا کنم

 

برای دانلود کلیک کنید







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل چه جوری تعریف کنم دانلود آهنگ بیکلام چه جوری تعریف کنم متن آهنگ دانلود آهنگ چه جوری تعریف کنم با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول چه جوری تعریف کنم متن آهنگ چه جوری تعریف کنم دانلود آهنگ Download Music دانلود آهنگ جدید چه جوری تعریف کنم چه جوری تعریف کنم دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو