loading...

اهنگ جدید

,    متن اهنگ علی تکتا دل ساده من,    علی تکتا کجایی,    اهنگ علی تکتا دل دیوونه,    آهنگ علی تکتا دل ساده من باکلام,    دانل

حسین بازدید : 254 جمعه 30 فروردین 1398



,    متن اهنگ علی تکتا دل ساده من
,    علی تکتا کجایی
,    اهنگ علی تکتا دل دیوونه
,    آهنگ علی تکتا دل ساده من باکلام
,    دانلودآهنگ بی کلام دل ساده ی من علی تکتا
,    دانلود آهنگ جدید علی تکتا 96
,    اهنگ علی تکتا بنالم
,    اهنگ های قدیمی علی تکتا
,    اهنگ علی تکتا این روزا

 

 

حیف دلی که ساده به پاش فنا شد
افتاد زیر پاشو شکست براش فدا شد
دلش خوشه که یک روز پیشت میشینه
ندید که چه حالی بودی بزار نبینه
هنوز تنهای دل ساده من
دل ساده من دل ساده من
نگو دردتو جای دل ساده من
دل ساده من دل ساده من
خیلی روزهاست تنها شدم
از دل تو جدا شدم
من نمی خوام تنها بمونم
قلب تو از دلم جدا
خسته شدم خدا خدا
من نمی خوام تنها بمونم
خیلی روزهاست تنها شدم
از دل تو جدا شدم
من نمی خوام تنها بمونم
قلب تو از دلم جدا
خسته شدم خدا خدا
من نمی خوام تنها بمونم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ ای دل ساده من از علی تکتا

♫♫♫♫♫♫

خدا میدونه عشقم با من چه ها کرد
شکستو با خیانت به من جفا کرد
بمیرمو بنازم منو اون وفا رو
خوش بود با اون که یه بار نخورد نارو
هنوز تنهای دل ساده من
دل ساده من دل ساده من
نگو دردتو جای دل ساده من
دل ساده من دل ساده من
خیلی روزهاست تنها شدم
از دل تو جدا شدم
من نمی خوام تنها بمونم
قلب تو از دلم جدا
خسته شدم خدا خدا
من نمی خوام تنها بمونم
خیلی روزهاست تنها شدم
از دل تو جدا شدم
من نمی خوام تنها بمونم
قلب تو از دلم جدا
خسته شدم خدا خدا
من نمی خوام تنها بمونم

 

https://msbmusic.ir/







برچسب ها متن اهنگ علی تکتا دل ساده من علی تکتا کجایی اهنگ علی تکتا دل دیوونه آهنگ علی تکتا دل ساده من باکلام دانلودآهنگ بی کلام دل ساده ی من علی تکتا دانلود آهنگ جدید علی تکتا 96 اهنگ علی تکتا بنالم اهنگ های قدیمی علی تکتا اهنگ علی تکتا این روزا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو