loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ بیکلام من منتظر نگات میمونم از مسعود مالمیر ,دانلود آهنگ من منتظر نگات میمونم از مسعود مالمیر  با کیفیت 320,من منتظر نگات میمونم از مسعود مالمیر ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانل

حسین بازدید : 83 چهارشنبه 28 فروردین 1398

دانلود آهنگ بیکلام من منتظر نگات میمونم از مسعود مالمیر ,دانلود آهنگ من منتظر نگات میمونم از مسعود مالمیر  با کیفیت 320,من منتظر نگات میمونم از مسعود مالمیر ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید من منتظر نگات میمونم از مسعود مالمیر ,Download Music,متن آهنگ من منتظر نگات میمونم از مسعود مالمیر  ,کد آهنگ پیشواز همراه اول من منتظر نگات میمونم از مسعود مالمیر  ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل من منتظر نگات میمونم از مسعود مالمیر  ,دانلود آهنگ,

دیونم میکنی نگام میکنی قاپمو میدزدی
آخه تو میدونی بامن نمونی آرزومو میدزدی
خرابم میکنی بوسم میکنی رو لبام می باری
منم منتظر نگات میشینم تا از عمق چشات بغضو بچینم می شینم پای حرفهای یه رنگت

میشم مرهم زخم دل دورنگت اگه یه روزی بری تو تنهام بذاری تو با خاطرات خفتتبا حرفهای نگفتت

میکنم از همه کنج دلم تنها میمونم اگه یکیو دیدم دوستم دارم هیچی ندونم


 اگه یه روزی بری تو تنهام بذاری توبا خاطرات خفتتبا حرفهای نگفتت

یه بوسه از لبات

http://www.hesslove.ir

دانلود آهنگ با لینک مستقیم







برچسب ها دانلود آهنگ بیکلام من منتظر نگات میمونم از مسعود مالمیر دانلود آهنگ من منتظر نگات میمونم از مسعود مالمیر با کیفیت 320 من منتظر نگات میمونم از مسعود مالمیر متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید من منتظر نگات میمونم از مسعود مالمیر Download Music متن آهنگ من منتظر نگات میمونم از مسعود مالمیر کد آهنگ پیشواز همراه اول من منتظر نگات میمونم از مسعود مالمیر کد آهنگ پیشواز ایرانسل من منتظر نگات میمونم از مسعود مالمیر دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو