loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ هر چی که گفتی من موندم باهات خودت بگو با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول هر چی که گفتی من موندم باهات خودت بگو ,دانلود آهنگ,هر چی که گفتی من موندم باهات خودت بگو,کد آهنگ پیشواز ایرانسل

حسین بازدید : 45 یکشنبه 25 فروردین 1398

دانلود آهنگ هر چی که گفتی من موندم باهات خودت بگو با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول هر چی که گفتی من موندم باهات خودت بگو ,دانلود آهنگ,هر چی که گفتی من موندم باهات خودت بگو,کد آهنگ پیشواز ایرانسل هر چی که گفتی من موندم باهات خودت بگو ,دانلود آهنگ بیکلام هر چی که گفتی من موندم باهات خودت بگو,متن آهنگ,Download Music,دانلود آهنگ جدید هر چی که گفتی من موندم باهات خودت بگو,متن آهنگ هر چی که گفتی من موندم باهات خودت بگو ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

 

دانلود آهنگ هر چی که گفتی من موندم باهات خودت بگو که چقدر موندم پات
دیگه بسه این حسی که بینمونه به خدا خستم نمیکشم

نمیدونم چرا اینقدر مغروری خب رفتی حالا چرا اینجوری
دیگه بسه این حرفایه بچگونه به خدا خستم نمیکشم

تویی که این آخرا فرق کردی برو که نمیخوام برگردی
دیگه هر کی جای من بود با این همه کمبود نمی موند که برگردی

 

 دانلود آهنگ هر چی که گفتی من موندم باهات خودت بگو

*درخواستی کاربران*سایت موزیک درخواستی * این آهنگ در ارشیو ما موجوده

برای دریافت آهنگ در تلگرام یا واتس آپ درخواست دهید 09306108990

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990







برچسب ها دانلود آهنگ هر چی که گفتی من موندم باهات خودت بگو با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول هر چی که گفتی من موندم باهات خودت بگو دانلود آهنگ هر چی که گفتی من موندم باهات خودت بگو کد آهنگ پیشواز ایرانسل هر چی که گفتی من موندم باهات خودت بگو دانلود آهنگ بیکلام هر چی که گفتی من موندم باهات خودت بگو متن آهنگ Download Music دانلود آهنگ جدید هر چی که گفتی من موندم باهات خودت بگو متن آهنگ هر چی که گفتی من موندم باهات خودت بگو دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو