loading...

اهنگ جدید

ديگه رفتم منه بازنده رو بيرون نكن ديگه رفتم منه آزرده رو نفرين نكن ديگه رفتم اي خدا غريب و خستم همه رفتن اي خدا تنهاترينم چرا رفتم من خسته توي اين خونه ي دلگير همه گفتن تو نرو تنهایی سخته میدونم

حسین بازدید : 111 شنبه 24 فروردین 1398

ديگه رفتم منه بازنده رو بيرون نكن

ديگه رفتم منه آزرده رو نفرين نكن

ديگه رفتم اي خدا غريب و خستم همه رفتن اي خدا تنهاترينم

چرا رفتم من خسته توي اين خونه ي دلگير

همه گفتن تو نرو تنهایی سخته

میدونم قلب ظریفت نمیخواد روح از تنم جدا کنه

چرا باید ضربه آخرت منو این همه داغونم کنه

 

این همه زندون غم برای کی

این همه زندون غم برای چی ...

چرا رفتم من خسته توي اين خونه ي دلگير

همه گفتن تو نرو تنهایی سخته







برچسب ها متن آهنگ مجید علیپور چرا رفتم کد آهنگ پیشواز ایرانسل مجید علیپور چرا رفتم دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز همراه اول مجید علیپور چرا رفتم مجید علیپور چرا رفتم دانلود آهنگ جدید مجید علیپور چرا رفتم دانلود آهنگ مجید علیپور چرا رفتم با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام مجید علیپور چرا رفتم دانلود آهنگ متن آهنگ Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو