loading...

اهنگ جدید

دلم گرفته بازم چشام بارونیه وای وای وای خبر آوردن بازم تو شهر مهمونیه وای وای وای شهید گمنام سلام خوش اومدی مسافر من خسته نباشی پهلوان شهید گمنام سلام پرستوی مهاجر من صفا دادی به شهرمون شهید گمنام

حسین بازدید : 71 شنبه 24 فروردین 1398

دلم گرفته بازم چشام بارونیه وای وای وای

خبر آوردن بازم تو شهر مهمونیه وای وای وای

شهید گمنام سلام خوش اومدی مسافر من خسته نباشی پهلوان

شهید گمنام سلام پرستوی مهاجر من صفا دادی به شهرمون

شهید گمنام شهید گمنام شهید گمنام سلام شهید گمنام

 

وقتی رسیدی همه جا بوی خوش خدا پیچید

 

تو مگه کجا بودی تو مگه کجا بودی

وقتی رسیدی کوچه ها نسیم کربلا پیچید

تو مگه کجا بودی تو مگه کجا بودی

تگ سوم آهنگ جدید مجید یحیایی به نام شهید گمنام

شهید گمنام بگو ، بگو به من حرف دلت رو تا کی میخوای سکوت کنی

شهید گمنام بگو ، پس کی میخوای فکری برا بغض توی قلوم کنی







برچسب ها دانلود آهنگ مجید یحیایی شهید گمنام با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ مجید یحیایی شهید گمنام کد آهنگ پیشواز همراه اول مجید یحیایی شهید گمنام دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی شهید گمنام کد آهنگ پیشواز ایرانسل مجید یحیایی شهید گمنام دانلود آهنگ متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام مجید یحیایی شهید گمنام مجید یحیایی شهید گمنام Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو