loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ مجید اخشابی به نام همه خانواده های ما زمان وایسا به روی نقطه تنهایی من جنون رم کرده از آلونک صحرایی من بهار تازه ای گل کرده از زیبایی تو به رنگ آفتابی در شب یلدایی من آهههههههههه آهههههه

حسین بازدید : 41 شنبه 24 فروردین 1398

متن آهنگ مجید اخشابی به نام همه خانواده های ما

زمان وایسا به روی نقطه تنهایی من

جنون رم کرده از آلونک صحرایی من

بهار تازه ای گل کرده از زیبایی تو

به رنگ آفتابی در شب یلدایی من

آهههههههههه آههههههههههههه

امانت عشق تو رو خدا به قلب من سپردم

عشقی رو که خدا بده محاله از دل بشه برد

 

ناجی لحظه های من دستای خستم و بگیر

که قلب من به عشق تو نبض دقایق و شمرد

تگ دوم آهنگ جدید مجید اخشابی به نام همه خانواده های ما

حضرت نور حضرت عشق مهر تو از دلم نگیر

چشم امید من به توست نگاه تو ازم نگیر

من به تو سجده میکنم که مهر بی نهایتی

عشق منو به من ببخش دلخوشیم و ازم نگیر

نسبت بین من و تو مثل هوا و نفسه

هر نفسی که میکشم هدیه توست مقدسه

شرط و شروط عاشقی قیمت عشق و میشکنه

من از تو چیزی نمیخوام یه گوشه نگات بسه

امانت عشق تو رو خدا به قلب من سپرد

عشقی رو که خدا بده محاله از دل بشه برد

ناجی لحظه های من دستای خستم و بگیر

که قلب من به عشق تو نبض دقایق و شمرد







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ بیکلام مجید اخشابی به نام همه خانواده های ما دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی به نام همه خانواده های ما متن آهنگ مجید اخشابی به نام همه خانواده های ما کد آهنگ پیشواز ایرانسل مجید اخشابی به نام همه خانواده های ما مجید اخشابی به نام همه خانواده های ما دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول مجید اخشابی به نام همه خانواده های ما متن آهنگ دانلود آهنگ مجید اخشابی به نام همه خانواده های ما با کیفیت 320 Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو