loading...

اهنگ جدید

سرم اومد از هر چی میترسیدم سرم تو برف بود انگاری نمیدیم من که تا حرفی از عشق میشد میخندیدم عاشقش بودم فقط نمیفهمیدم کم نکرد از خستگیهای منه بیمار پشته هر چی بین قلبامون همش دیوار اونکه میگفت عاشقه من

حسین بازدید : 91 چهارشنبه 21 فروردین 1398

سرم اومد از هر چی میترسیدم سرم تو برف بود انگاری نمیدیم
من که تا حرفی از عشق میشد میخندیدم عاشقش بودم فقط نمیفهمیدم

کم نکرد از خستگیهای منه بیمار پشته هر چی بین قلبامون همش دیوار
اونکه میگفت عاشقه منه شبی سی بار خوابو برد از این چشایه اشکی بیدار

عاشق نمیشدم زهی خیاله باطل دیدی چطور عاشق شدم ای دله غافل
گاهی یه شهر بدونه بارون خیس میشه عاشق که گریه میکنه پاییز میشه

http://www.faratext.com

تکست آهنگ خیال باطل علی اصحابی

سرد تنم اون گرمه سرش کاش بگرده سخته باورش
اوله راه رسیدیم به تهش عاشقم کرد و نموند آخرش

یادم میاد خاطره هاش یادش رفته اون همه حرفاش
آخرشم منو تنها گذاشت اصلا انگاری منو دوسم داشت

عاشق نمیشدم زهی خیاله باطل دیدی چطور عاشق شدم ای دله غافل
گاهی یه شهر بدونه بارون خیس میشه عاشق که گریه میکنه پاییز میشه

عاشق نمیشدم زهی خیاله باطل دیدی چطور عاشق شدم ای دله غافل
گاهی یه شهر بدونه بارون خیس میشه عاشق که گریه میکنه پاییز میشه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو