loading...

اهنگ جدید

وحید رمضانی به نام بی تو,دانلود آهنگ بیکلام وحید رمضانی به نام بی تو,کد آهنگ پیشواز همراه اول وحید رمضانی به نام بی تو ,دانلود آهنگ وحید رمضانی به نام بی تو با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل وحید رم

حسین بازدید : 81 جمعه 09 فروردین 1398

وحید رمضانی به نام بی تو,دانلود آهنگ بیکلام وحید رمضانی به نام بی تو,کد آهنگ پیشواز همراه اول وحید رمضانی به نام بی تو ,دانلود آهنگ وحید رمضانی به نام بی تو با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل وحید رمضانی به نام بی تو ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,دانلود آهنگ جدید وحید رمضانی به نام بی تو,متن آهنگ وحید رمضانی به نام بی تو ,دانلود آهنگ,متن آهنگ,

 

 

سربه سر دلم نذار
اشک منو هی در نیار
دیونگی نکن با من
قلب منو بدرد نیار
میخوامت اندازه ی
تموم هفت آسمون
خیلی آخه دوست دارم
ای عشق نا مهربون
"بی تو تنها شدم من زیر بارون
نرو یارم دیگه منو نرنجون "
دار و ندارم تویی تو
میخوامت واسه همیشه
احساس منو میدونی
حرفام نیست آخه کلیشه
بی تو تنها شدم من زیر بارون
نرو یارم دیگه منو نرنجون

https://nex1music.ir

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی







برچسب ها وحید رمضانی به نام بی تو دانلود آهنگ بیکلام وحید رمضانی به نام بی تو کد آهنگ پیشواز همراه اول وحید رمضانی به نام بی تو دانلود آهنگ وحید رمضانی به نام بی تو با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل وحید رمضانی به نام بی تو دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music دانلود آهنگ جدید وحید رمضانی به نام بی تو متن آهنگ وحید رمضانی به نام بی تو دانلود آهنگ متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو