loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ یه آدم مثه من بیارو نشونم بده باز ,متن آهنگ,یه آدم مثه من بیارو نشونم بده باز,دانلود آهنگ یه آدم مثه من بیارو نشونم بده باز با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول یه آدم مثه من بیارو نشونم بده

حسین بازدید : 75 شنبه 25 اسفند 1397

متن آهنگ یه آدم مثه من بیارو نشونم بده باز ,متن آهنگ,یه آدم مثه من بیارو نشونم بده باز,دانلود آهنگ یه آدم مثه من بیارو نشونم بده باز با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول یه آدم مثه من بیارو نشونم بده باز ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل یه آدم مثه من بیارو نشونم بده باز ,Download Music,دانلود آهنگ بیکلام یه آدم مثه من بیارو نشونم بده باز,دانلود آهنگ جدید یه آدم مثه من بیارو نشونم بده باز,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

 

یه آدم مثه من بیارو نشونم بده باز
که روی همه چی رو غیره تو خط زد از آغاز
تو راحت با هرکی به جز من که بودی
بریدی از عشقم تو عاشق نبودی🖤🥀

 

یه آدم چقدر میتونه پای عشقش بمونمه

یه عاشق چقدر میتونه و میشه گفت مهربونه

تحمل کنه تو سکوتش بشینه

بدیای عشقو نخواد و نبینه

قدم میزنی خاطراتو خیابون خیابون

قدم میزنی بغضتو توی بارون

تو و عکس های یادگاری تو گوشیت

هنوز آرزوته باهاش روبه رو شی

+++++++

یه آدم مثل من بیارو نشونم بده باز

که روی همه چیو غیر تو خط زد از آغاز

تو راحت با هرکی بجز من که بودی

بریدی از عشقم تو عاشق نبودی

قدم میزنی خاطراتو خیابون خیابون

قدم میزنی بغضتو توی بارون

تو و عکس های یادگاری تو گوشیت

هنوز آرزوته باهاش روبه رو شی

قدم میزنی خاطراتو خیابون خیابون

قدم میزنی بغضتو توی بارون

تو و عکس های یادگاری تو گوشیت

هنوز آرزوته باهاش روبه رو شی

قدم میزنی خاطراتو خیابون خیابون

قدم میزنی بغضتو توی بارون

تو و عکس های یادگاری تو گوشیت

هنوز آرزوته باهاش روبه رو شی

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

http://sakhamusic.ir/music-fateh-nooraee-ye-adam/







برچسب ها متن آهنگ یه آدم مثه من بیارو نشونم بده باز متن آهنگ یه آدم مثه من بیارو نشونم بده باز دانلود آهنگ یه آدم مثه من بیارو نشونم بده باز با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول یه آدم مثه من بیارو نشونم بده باز دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل یه آدم مثه من بیارو نشونم بده باز Download Music دانلود آهنگ بیکلام یه آدم مثه من بیارو نشونم بده باز دانلود آهنگ جدید یه آدم مثه من بیارو نشونم بده باز دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو