loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ محمدرضا علیمردانی بنام باران بزند,    دانلود محمدرضا علیمردانی باران بزند,    دانلود اهنگ باران بزند محمد علیمردانی,    محم

حسین بازدید : 87 پنجشنبه 23 اسفند 1397


,    دانلود آهنگ محمدرضا علیمردانی بنام باران بزند
,    دانلود محمدرضا علیمردانی باران بزند
,    دانلود اهنگ باران بزند محمد علیمردانی
,    محمدرضا علیمردانی باران بزند mp3
,    دانلود اهنگ مرداب از محمد رضا علیمردانی
,    دانلود آهنگ محمدرضا علیمردانی میخواهمت
,    محمدرضا علیمردانی جان من و جان تو
,    دانلود آهنگ محمدرضا علیمردانی دلم گرفته
,    دانلود آهنگ محمدرضا علیمردانی منحنی

متن آهنگ محمدرضا علیمردانی جان من و جان تو

چشم تو در چشممو این حال تماشاییو باران بزند وای

 باران بزند وای

حدس تو از حسمو این حس معماییو باران بزند وای

 باران بزند وای

عطر نم و شرم کم و صوت تو در هر قدمو لرزش دستم

هر قدمو لرزش دستم

دست تو در دستم و رسوایی و باران بزند وای

وای وای

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

http://www.jenabmusic.com







برچسب ها دانلود آهنگ محمدرضا علیمردانی بنام باران بزند دانلود محمدرضا علیمردانی باران بزند دانلود اهنگ باران بزند محمد علیمردانی محمدرضا علیمردانی باران بزند mp3 دانلود اهنگ مرداب از محمد رضا علیمردانی دانلود آهنگ محمدرضا علیمردانی میخواهمت محمدرضا علیمردانی جان من و جان تو دانلود آهنگ محمدرضا علیمردانی دلم گرفته دانلود آهنگ محمدرضا علیمردانی منحنی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو