loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید واقعا عجیبه علی ادراکی,دانلود آهنگ واقعا عجیبه علی ادراکی با کیفیت 320,Download Music,متن آهنگ,متن آهنگ واقعا عجیبه علی ادراکی ,دانلود آهنگ بیکلام واقعا عجیبه

حسین بازدید : 139 یکشنبه 14 بهمن 1397

دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید واقعا عجیبه علی ادراکی,دانلود آهنگ واقعا عجیبه علی ادراکی با کیفیت 320,Download Music,متن آهنگ,متن آهنگ واقعا عجیبه علی ادراکی ,دانلود آهنگ بیکلام واقعا عجیبه علی ادراکی,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل واقعا عجیبه علی ادراکی ,واقعا عجیبه علی ادراکی,کد آهنگ پیشواز همراه اول واقعا عجیبه علی ادراکی ,

 

 

متن آهنگ علی ادراکی واقعا عجیبه

 

اصراری ندارم باشی کنارم وقتیکه فکرت ی جای دیگست

وقتیکه حواست پرت من نباشه حالا میشه به من بگی ی بی کس

از تو خواهش کنم تو بگی نه آخه چی بشه

هی حس من زیاد و هی حس تو کم بشه   

لااقل  بین ما یکیمون دیوونه شه

واقعا عجیبه میشی غریبه با منی که همه وجودم تو بودی

واقعا شکستم که دوباره خستم تو دوباره کارو به اینجا کشوندی

دنیا دیگه جای تویه نه جای من تو دیگه از عاشقی واسه من حرف نزن

آره برو زیادیم برو تنها بشم وقتی بی ثمر شده واسه تو خواهشم     

خواهشم     

واقعا عجیبه میشی غریبه با منی که همه وجودم تو بودی

واقعا شکستم که دوباره خستم تو دوباره کارو به اینجا کشوندی

از تو خواهش کنم تو بگی نه آخه چی بشه

هی حس من زیاد و هی حس تو کم بشه   

لااقل  بین ما یکیمون دیوونه شه

واقعا عجیبه میشی غریبه با منی که همه وجودم تو بودی

واقعا شکستم که دوباره خستم تو دوباره کارو به اینجا کشوندی

واقعا عجیبه میشی غریبه با منی که همه وجودم تو بودی

واقعا شکستم که دوباره خستم 

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

 

http://www.jenabmusic.com/91876/music-vaghean-ajibe.html







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید واقعا عجیبه علی ادراکی دانلود آهنگ واقعا عجیبه علی ادراکی با کیفیت 320 Download Music متن آهنگ متن آهنگ واقعا عجیبه علی ادراکی دانلود آهنگ بیکلام واقعا عجیبه علی ادراکی دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل واقعا عجیبه علی ادراکی واقعا عجیبه علی ادراکی کد آهنگ پیشواز همراه اول واقعا عجیبه علی ادراکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو