loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ من دوست دارم اینو ثابت کردم,    دانلود اهنگ امین مرعشی عاشقم من,    دانلود آهنگ امین مرعشی به نام دل دل,    دانلود آهنگ امی

حسین بازدید : 47 چهارشنبه 10 بهمن 1397


,    دانلود اهنگ من دوست دارم اینو ثابت کردم
,    دانلود اهنگ امین مرعشی عاشقم من
,    دانلود آهنگ امین مرعشی به نام دل دل
,    دانلود آهنگ امین مرعشی منو خوشحالم کن
,    امین مرعشی شیرین
,    دانلودآهنگ من تورو دوست دارم خودتم میدونی

,   

 

متن آهنگ انتخاب امین مرعشی
بیشتر اونی که فکر میکردم حالا پیش تو خوشبختم
عالیم این روزا خیلی کیفم کوکه خیلی حالم خوبه
درو وا کن شانسه که به در میکوبه
میشینم میشمارم خوبیاتو کم نیست بهتر از تو دیگه دنیا رو گشتم نیست
من تو رو دوست دارم اینو ثابت کردم با یه دنیا احساس انتخابت کردم
من تو رو دوست دارم حرفمو باور کن مثل من عاشق باش حالمو بهتر کن
من تو رو دوست دارم اینو ثابت کردم با یه دنیا احساس انتخابت کردم
من تو رو دوست دارم حرفم رو باور کن مثل من عاشق باش حالمو بهتر کن

http://sakhamusic.ir/amin-marashi-entekhab/


دوریات حساسه خنده هات آرومه خیلی خیلی خوبی کاملا معلومه
پس دیگه حرفی نیست بجز اینکه جونم واسه تو در میره عاشقت میمونم
من تو رو دوست دارم اینو ثابت کردم با یه دنیا احساس انتخابت کردم
من تو رو دوست دارم حرفم رو باور کن مثل من عاشق باش حالمو بهتر کن

من تو رو دوست دارم اینو ثابت کردم با یه دنیا احساس انتخابت کردم
من تو رو دوست دارم حرفم رو باور کن مثل من عاشق باش حالمو بهتر کن

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ من دوست دارم اینو ثابت کردم دانلود اهنگ امین مرعشی عاشقم من دانلود آهنگ امین مرعشی به نام دل دل دانلود آهنگ امین مرعشی منو خوشحالم کن امین مرعشی شیرین دانلودآهنگ من تورو دوست دارم خودتم میدونی دانلود آهنگ دوست دارم فرزاد فرخ دانلود اهنگ فرزاد فرخ دردانه دانلود آهنگ دوستت دارم من دیوانه فرزاد فرخ دردانه فرزاد فرخ متن اهنگ دوست دارم فرزاد فرخ دانلود آهنگ فرزاد فرخ دردانه کامل آهنگ دردانه از فرزاد فرخ اهنگ فرزاد فرخ دوستت دارم دوستت دارم فرزاد فرخ دانلود آهنگ دوست دارم فریدون دانلود آهنگ دوست دارم فریدون آسرایی ترکی دانلود اهنگ فریدون اسرایی دوست دارم قد تموم ادما متن آهنگ دوست دارم فریدون آسرایی دانلود آهنگ دوست دارم دوست دارم قد تموم آدما از فریدون آسرایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو