loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ ایمان غلامی تو نیستی,    ایمان غلامی قسم,    اهنگ ایمان غلامی خدانگهدارت,    دانلود اهنگ قسم ایمان غلامی,   

حسین بازدید : 41 یکشنبه 07 بهمن 1397


,    دانلود اهنگ ایمان غلامی تو نیستی
,    ایمان غلامی قسم
,    اهنگ ایمان غلامی خدانگهدارت
,    دانلود اهنگ قسم ایمان غلامی
,    ایمان غلامی عشق
,    دانلود اهنگ برو ایمان غلامی
,    دانلود اهنگ شنیدم ایمان غلامی
,    دانلود اهنگ خداحافظ ایمان غلامی
,    دانلود آهنگ شبگرد ایمان غلامی

,   

 

متن آهنگ جدید ایمان غلامی قسم

قسم به جانِ بی کسم قسم به جانِ تو که لحظه ای نشد دگر فراموشت کنم دمی تو را
تو رفتی و هوای تو نرفته از سرم نشد از اون روزایه خوبه با تو بگذرم
بیا نوازشی کن این غریبه بی کسو در آغوشم بگیر برای بار آخرم

ببین چیکار کردی با دلم نبودی فکر حالم یکم

منو شبو تنهایی کلی خاطره داریم از چشای تو
به یاد اون حرفایی که میزدی خوش بودم بدون تنگه دلم واسه صدای تو

شعر آهنگ جدید ایمان غلامی قسم

تو نیستی و هوا هوای بی کسی چرا به داد قلبه من نمیرسی تو رفتی هوا سرد شد
همه هوش و حواسم مُرد ببین چیکار کردی با دلم نبودی فکر حالم یکم

بیا نوازشی کن این غریبه بی کسو در آغوشم بگیر برای بار آخرم

منو شبو تنهایی کلی خاطره داریم از چشای تو
به یاد اون حرفایی که میزدی خوش بودم بدون تنگه دلم واسه صدای تو

منو شبو تنهایی کلی خاطره داریم از چشای تو
به یاد اون حرفایی که میزدی خوش بودم بدون تنگه دلم واسه صدای تو

 

http://www.darvishmusic.com







برچسب ها دانلود اهنگ ایمان غلامی تو نیستی ایمان غلامی قسم اهنگ ایمان غلامی خدانگهدارت دانلود اهنگ قسم ایمان غلامی ایمان غلامی عشق دانلود اهنگ برو ایمان غلامی دانلود اهنگ شنیدم ایمان غلامی دانلود اهنگ خداحافظ ایمان غلامی دانلود آهنگ شبگرد ایمان غلامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو