loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ سامان جلیلی حیف ۲,    دانلود اهنگ سامان جلیلی حیف ۱,    دانلود اهنگ سامان جلیلی حیف 1,    سامان جلیلی حیف۲,  &nbs

حسین بازدید : 103 شنبه 06 بهمن 1397


,    دانلود آهنگ سامان جلیلی حیف ۲
,    دانلود اهنگ سامان جلیلی حیف ۱
,    دانلود اهنگ سامان جلیلی حیف 1
,    سامان جلیلی حیف۲
,    دانلود اهنگ اومدی عاشقم کنی
,    اهنگ حیف سامان جلیلی
,    اهنگ سامان جلیلی اومدی عاشقم کنی
,    دانلود آهنگ حیف 2 سامان جلیلی 320
,    حیف دو سامان جلیلی


 

متن آهنگ سامان جلیلی به نام حیف 2

 

اومدی عاشقم کنی یا که عذاب من بشی در دلامو یادته ؟

رفتی که با نبودنت به گریه عادتم بدی بغض صدامو یادته ؟

لحظه شماری می کنم واسه روز تولدت واسه من آرزو شده

که دعوتم کنی خودت

من حتی راضیم به این نگاه بی تفاوتت

حیــــــــف دوست داشتمش حیــــــف دل کنده بود

حیـــــــف عاشق نبودش

حیــــــــف دوست دارمش حیــــــف دلتنگشم حیف

عاشقشم حیف

♫♫♫

همیشه نیمه های شب تو رو بهونه می کنم دلتنگیامو یادته ؟

تو نیستی و برای من شبیه تو کسی نبود تنهاییامو یادته؟

برای قاب عکس تو دوباره هدیه میخرم خودمو با خیال تو

یا گریه خونه میبرم

منو دیوونه تر نکن بی تو چی اومده سرم

حیــــــــف دوست داشتمش حیــــــف دل کنده بود

حیـــــــف عاشق نبودش

حیــــــــف دوست دارمش حیــــــف دلتنگشم حیف

عاشقشم حیف

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

http://nicmusic.net/1396/04/heyf-4/







برچسب ها دانلود آهنگ سامان جلیلی حیف ۲ دانلود اهنگ سامان جلیلی حیف ۱ دانلود اهنگ سامان جلیلی حیف 1 سامان جلیلی حیف۲ دانلود اهنگ اومدی عاشقم کنی اهنگ حیف سامان جلیلی اهنگ سامان جلیلی اومدی عاشقم کنی دانلود آهنگ حیف 2 سامان جلیلی 320 حیف دو سامان جلیلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو