loading...

اهنگ جدید

,    ,    دانلود آهنگ سامان جلیلی همینکه من به یادتم,    دانلود آهنگ من بی تو سامان جلیلی,    متن اهنگ اینه عادتم سامان جلیلی,  &n

حسین بازدید : 51 شنبه 06 بهمن 1397


,   
,    دانلود آهنگ سامان جلیلی همینکه من به یادتم
,    دانلود آهنگ من بی تو سامان جلیلی
,    متن اهنگ اینه عادتم سامان جلیلی
,    دانلود اهنگ جدید سامان جلیلی به نام بازنده
,    سامان جلیلی قلبم
,    دانلود اهنگ اینه عادتم از سامان جلیلی
,    دانلود اهنگ پرسه زدن زیر بارون
,    دانلود اهنگ پرسه زدن تو خیابون
,    دانلود اهنگ سامان جلیلی

,   

 

متن آهنگ اینه عادتم از سامان جلیلی

همین که من به یادتم که با غمه تو راحتم اسیره عشقو عادتم اینه عادتم

میدونی طبقه عادتم که ته کشیده طاقتم به شونه هات بد عادتم اینه عادتم

عادتم یه گریه تویه خلوتم یه اشکی رویه صورتم تموم نمیشه غربتم اینه عادتم

منو دلخوری و دله داغونو هر دفعه پرسه زدن زیر بارون

با یه قابی که عکس تو توشه منو دادی دست خیابون

منو میکشی جای دوتامون

منو اشکی که واسه تو ریختمو این دفعه پای تو میگذرم از جون

چه بی رحمی که اینجوری راحت منو دادی تو دست خیابون

منو میکشی جای دوتامون

همینکه من روانیتم به مو رسیده طاقتم خود تو دادی عادتم

عادتم درسته واسه داشتنت اثر نکرده عادتم محاله ترک عادتم ترک عادتم

عادتم یه گریه تویه خلوتم یه اشکی رویه صورتم تموم نمیشه غربتم اینه عادتم

منو دلخوری و دله داغونو هر دفعه پرسه زدن زیر بارون

با یه قابی که عکس تو توشه منو دادی دست خیابون

منو میکشی جای دوتامون

منو اشکی که واسه تو ریختمو این دفعه پای تو میگذرم از جون

چه بی رحمی که اینجوری راحت منو دادی تو دست خیابون
che bi rahmi ke injori rahat mano dadi to dast khiyabon

منو میکشی جای دوتامون
mano mikoshi jaye dotamon

ترانه آهنگ اینه عادتم از سامان جلیلی

منو دلخوری و دله داغونو هر دفعه پرسه زدن زیر بارون

با یه قابی که عکس تو توشه منو دادی دست خیابون

منو میکشی جای دوتامون

منو اشکی که واسه تو ریختمو این دفعه پای تو میگذرم از جون

چه بی رحمی که اینجوری راحت منو دادی تو دست خیابون
che bi rahmi ke injori rahat mano dadi to dast khiyabon

منو میکشی جای دوتامون
mano mikoshi jaye dotamon

 

https://www.bibakmusic.com/5083/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AC%D9%84%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D8%AA%D9%85.html







برچسب ها دانلود آهنگ سامان جلیلی همینکه من به یادتم دانلود آهنگ من بی تو سامان جلیلی متن اهنگ اینه عادتم سامان جلیلی دانلود اهنگ جدید سامان جلیلی به نام بازنده سامان جلیلی قلبم دانلود اهنگ اینه عادتم از سامان جلیلی دانلود اهنگ پرسه زدن زیر بارون دانلود اهنگ پرسه زدن تو خیابون دانلود اهنگ سامان جلیلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو