loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ خزون عمرم رسید,    دانلود آهنگ دل اسیره از ارمیا,    دانلود آهنگ میدونی دل اسیره ارمیا,    دانلود آهنگ به من بگو بی وفا با

حسین بازدید : 83 سه شنبه 11 دی 1397


,    دانلود اهنگ خزون عمرم رسید
,    دانلود آهنگ دل اسیره از ارمیا
,    دانلود آهنگ میدونی دل اسیره ارمیا
,    دانلود آهنگ به من بگو بی وفا با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ به من بگو بی وفا متین دو حنجره
,    به من بگو بي وفا حالا يار که هستي
,    دل اسیره اصلانی متن
,    فرامرز اصلانی
,    دانلود آهنگ بی کلام فرامرز اصلانی دل اسیره


 

متن شعر

میدونی دل اسیره اسیره تا بمیره
می دونی بدون تو دلم آروم نگیره
میدونی دل تنگ تو نموده آهنگ تو
ولی بیهوده جوید بسی بیهوده پوید

https://japanmusic.ir







برچسب ها دانلود اهنگ خزون عمرم رسید دانلود آهنگ دل اسیره از ارمیا دانلود آهنگ میدونی دل اسیره ارمیا دانلود آهنگ به من بگو بی وفا با کیفیت 320 دانلود آهنگ به من بگو بی وفا متین دو حنجره به من بگو بي وفا حالا يار که هستي دل اسیره اصلانی متن فرامرز اصلانی دانلود آهنگ بی کلام فرامرز اصلانی دل اسیره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو