loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ اما من بدون تو میمیرم,    دانلود آهنگ بی تو میمیرم میمیرم تو نباشی,    دانلود اهنگ بی تو میمیرم شانیکو,    دانلود آهنگ من ب

حسین بازدید : 81 دوشنبه 10 دی 1397


,    دانلود اهنگ اما من بدون تو میمیرم
,    دانلود آهنگ بی تو میمیرم میمیرم تو نباشی
,    دانلود اهنگ بی تو میمیرم شانیکو
,    دانلود آهنگ من بی تو میمیرم عشقم
,    آهنگ بدون تو میمیرم
,    اهنگ من بدون تو میمیرم
,    آهنگ بی تو میمیرم مهدی مقدم
,    دانلود آهنگ من بی تو میمیرم اگه دستاتو تو دستام نگیرم
,    شعر بی تو میمیرم

,   

 

 

http://mytopseda.ir/

دانلود آهنگ سعید ذوالفقاری به نام من بدون تو میمیرم

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Saeed Zolfaghari – Man Bedon To Mimiram

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Saeed Zolfaghari – Man Bedon To Mimiram

——————————

متن آهنگ سعید ذوالفقاری به نام من بدون تو میمیرم

من هنوز چیزی نگفتم که تو طاقتت تموم شد

باقیشو بگم میبینی گریه هات کلی حروم شد

منکه آسمون نبودم اما عشق تو یه ماهه

سرزنش نکن دلم رو بخدا اون بی گناهه

باز که ابری شد نگاهت بغضتم واسم عزیزه

اما اشکاتو نگه دار نذار اینجوری بریزه

حال من خیلی عجیبه کاش میشد پیشم بشینی

من نگاهت بکنم تو ، تو چشام عشقو ببینی

دانلود آهنگ سعید ذوالفقاری من بدون تو میمیرم

اولش گفتم یه حسه یا یه احترام ساده

اما بعد دیدم یه عشقه تازه اندازش زیاده

بیا و مثل گذشته جز به من به همه شک کن

من بدون تو میمیرم بیا و به من کمک کن







برچسب ها دانلود اهنگ اما من بدون تو میمیرم دانلود آهنگ بی تو میمیرم میمیرم تو نباشی دانلود اهنگ بی تو میمیرم شانیکو دانلود آهنگ من بی تو میمیرم عشقم آهنگ بدون تو میمیرم اهنگ من بدون تو میمیرم آهنگ بی تو میمیرم مهدی مقدم دانلود آهنگ من بی تو میمیرم اگه دستاتو تو دستام نگیرم شعر بی تو میمیرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو