loading...

اهنگ جدید

توی این خلوت شب منم و حس غریب دل عاشقم چرا از همه خورده فریب من توی جاده عشق دیگه پا نمی ذارم دلمو پیش کسی دیگه جا نمی ذارم از کجا باید شروع کرد درد دل که گفتنی نیست قصه من خیلی وق

حسین بازدید : 56 چهارشنبه 05 دی 1397

توی این خلوت شب منم و حس غریب 

دل عاشقم چرا از همه خورده فریب 

من توی جاده عشق دیگه پا نمی ذارم 

دلمو پیش کسی دیگه جا نمی ذارم 

از کجا باید شروع کرد درد دل که گفتنی نیست



قصه من خیلی وقته که دیگه شنیدنی نیست 

خودم دارم می پوسم ولی هیچ کس نمی دونه 

چقدر سخته که آدم با خودش تنها بمونه



یه روزی خیال می کردم عشق علاج همه درداست 

عشقو فریاد می زدم که آبیه به رنگ دریاست 

من ساده با نگاهی دلمو ارزون فروختم 

ریشمو خودم سوزوندم واسه همیشه سوختم 

واسه همیشه سوختم 

از کجا باید شروع کرد درد دل که گفتنی نیست 

قصه من خیلی وقته که دیگه شنیدنی نیست 

که دیگه شنیدنی نیست 

حالا عمریه که دیگه عشقو من باور ندارم 

تن من می لرزه وقتی اون روزا رو یاد میارم 

آسمون دعا کن امشب واسه این مرد تنها 

خسته ام بس که نشستم به امید صبح فردا 

به امید صبح فردا 

...







برچسب ها دانلود آهنگ خلوت شب افشین سپهر با کیفیت 320 دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید خلوت شب افشین سپهر کد آهنگ پیشواز همراه اول خلوت شب افشین سپهر کد آهنگ پیشواز ایرانسل خلوت شب افشین سپهر متن آهنگ متن آهنگ خلوت شب افشین سپهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو