loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ برگ های زرد سیروان,    دانلود اهنگ خاطرات تو سیروان کنسرت,    دانلود آهنگ خاطرات تو از سیروان خسروی با کیفیت 320,    دانلود

حسین بازدید : 131 شنبه 24 آذر 1397

,    دانلود آهنگ برگ های زرد سیروان
,    دانلود اهنگ خاطرات تو سیروان کنسرت
,    دانلود آهنگ خاطرات تو از سیروان خسروی با کیفیت 320
,    دانلود اهنگ خاطرات تو در کنسرت
,    متن آهنگ خاطرات تو سیروان
,    دانلود آهنگ تو راحت از عشقم گذشتی از نیکیتا
,    خاطرات تو سیروان لایو
,    دانلود آهنگ سیروان خسروی کجایی تو
,    آکورد خاطرات تو سیروان

,   




 

 

متن آهنگ جدید سیروان خسروی خاطرات تو

برگای زرد منو یاد تو میندازن

چه زود رسید پاییز بازم اما اینبار تو ماله من نیستی

روزا دارن آروم آروم سرد میشن غروبا دلگیر ترن

همه دنیا بهم میگن نیستی

تو راحت از عشقم گذشتیو بازم من آرزوم اینه برگردی پیشم

همیشه تو ذهنم میمونی اما من تو خاطرات تو کم کم گم میشم

کم کم گم میشم

شعر آهنگ جدید سیروان خسروی خاطرات تو

اونروزی که خاطراتت از آرزوهات بیشتر بشه

اون روز دیگه پیر شده قلب تو واسه همیشه

تورو دیدم زیر بارون با تو خندیدن مثه یه خوابه واسه من

کاش بازم خوابتو ببینم

تو راحت از عشقم گذشتیو بازم من آرزوم اینه برگردی پیشم

همیشه تو ذهنم میمونی اما من تو خاطرات تو کم کم گم میشم

تو راحت از عشقم گذشتیو بازم

من آرزوم اینه برگردی پیشم

همیشه تو ذهنم میمونی اما من

تو خاطرات تو کم کم گم میشم

کم کم گم میشم

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

http://www.jenabmusic.com/







برچسب ها دانلود آهنگ برگ های زرد سیروان دانلود اهنگ خاطرات تو سیروان کنسرت دانلود آهنگ خاطرات تو از سیروان خسروی با کیفیت 320 دانلود اهنگ خاطرات تو در کنسرت متن آهنگ خاطرات تو سیروان دانلود آهنگ تو راحت از عشقم گذشتی از نیکیتا خاطرات تو سیروان لایو دانلود آهنگ سیروان خسروی کجایی تو آکورد خاطرات تو سیروان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو