loading...

اهنگ جدید

کد آهنگ پیشواز همراه اول خنده های تو فرزاد فرزین ,متن آهنگ خنده های تو فرزاد فرزین ,دانلود آهنگ خنده های تو فرزاد فرزین با کیفیت 320,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید خنده های تو فرزاد فرزین,کد آهنگ پیشواز

حسین بازدید : 57 سه شنبه 13 آذر 1397

کد آهنگ پیشواز همراه اول خنده های تو فرزاد فرزین ,متن آهنگ خنده های تو فرزاد فرزین ,دانلود آهنگ خنده های تو فرزاد فرزین با کیفیت 320,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید خنده های تو فرزاد فرزین,کد آهنگ پیشواز ایرانسل خنده های تو فرزاد فرزین ,متن آهنگ,

من همونیم که تو هیچکسو جز اون یادت نیست اونیکه توو این خیابونای خیس

پیشت نیست

من همونیم که دوریش فکرتو درگیر کرده اونیکه نیست ها کنه دستاتو

الان که یخ کرده

اونیکه روز تولدت منتظری برگرده

هر جایی بری باز تنهایی آخه خنده های تو برای من بود با حسرت نگرانم واست  

کاش هنوز دستای تو توو دست من بود

 

میاد اون روزی که عکست از توو چشام میریزه به خودم میامو میبینم

نیستی و پائیزه

میاد اون روزی که همو چن ساله ندیدیم خودمونو واسه ندیدن هم نبخشیدیم

هر جایی بری باز تنهایی آخه خنده های تو برای من بود با حسرت نگرانم واست  

کاش هنوز دستای تو توو دست من بود

هر جایی بری باز تنهایی آخه خنده های تو برای من بود با حسرت نگرانم واست  

کاش هنوز دستای تو توو دست من بود

 

http://www.jenabmusic.com







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول خنده های تو فرزاد فرزین متن آهنگ خنده های تو فرزاد فرزین دانلود آهنگ خنده های تو فرزاد فرزین با کیفیت 320 دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید خنده های تو فرزاد فرزین کد آهنگ پیشواز ایرانسل خنده های تو فرزاد فرزین متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو