loading...

اهنگ جدید

رو غبار پشت شیشه اسم خوبتو نوشتم مثل هر روز و همیشه اینه انگار سرنوشتم رو تن سرد درختها اسممون رو هک میکردم به امید روز دیدار به تو هرگز شک نکردم بگو بیهوده نبوده  اگه عاشق تو بودم نگو

حسین بازدید : 71 سه شنبه 29 آبان 1397

رو غبار پشت شیشه

اسم خوبتو نوشتم

مثل هر روز و همیشه

اینه انگار سرنوشتم

رو تن سرد درختها

اسممون رو هک میکردم

به امید روز دیدار

به تو هرگز شک نکردم

بگو بیهوده نبوده

 

اگه عاشق تو بودم

نگو عمر من تباه شد

اگه اسم تورو خوندم

نگو اشتباه میکردم

همش از رو سادگی بود

نگو عشق ما تموم شد

که تو دستات زندگی بود

که تو دستات زندگی بود

ماهیهای توی دریا

قصه منو میدونن

مرغهای تو آسمونها

از غم دلم میخونن

حتی گلهای تو باغچه

راز عشقمو شنیدن

ماه و آسمون و خورشید

اشکهای چشامو دیدن

بگو بیهوده نبوده

اگه عاشق تو بودم

نگو عمر من تباه شد

اگه اسم تورو خوندم

نگو اشتباه میکردم

همش از رو سادگی بود

http://myfarstaraneh.com

نگو عشق ما تموم شد

که تو دستات زندگی بود

که تو دستات زندگی بود

من غرورمو شکستم

پای عشق تو نشستم

توی اوج بیقراری

دل به هیچ کسی نبستم

دل زدم به موج دریا

تا به عشق تو رسیدم

چشم به امید تو بستم

تا به ابرها پرکشیدم

بگو بیهوده نبوده

اگه عاشق تو بودم

نگو عمر من تباه شد

اگه اسم تورو خوندم

نگو اشتباه میکردم

همش از رو سادگی بود

نگو عشق ما تموم شد

که تو دستات زندگی بود

که تو دستات زندگی بود

بگو بیهوده نبوده

اگه عاشق تو بودم

نگو عمر من تباه شد

اگه اسم تورو خوندم

نگو اشتباه میکردم

همش از رو سادگی بود

نگو عشق ما تموم شد

که تو دستات زندگی بود

که تو دستات زندگی بود







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو