loading...

اهنگ جدید

من نگرانم واسه تو میسپارمت دست خدا چه انتظار تلخیه اگه دوسم داشتی بیا اگه نمونی میدونم میری یه روزی میدونم واسه ی دلتنگیامون میمیرم و باز میخونم به چشمای خودت قسم دیگه بهت نمیرسم اومدنت خیاله توی

حسین بازدید : 107 دوشنبه 28 آبان 1397

من نگرانم واسه تو میسپارمت دست خدا

چه انتظار تلخیه اگه دوسم داشتی بیا

اگه نمونی میدونم میری یه روزی میدونم

واسه ی دلتنگیامون میمیرم و باز میخونم

به چشمای خودت قسم دیگه بهت نمیرسم

اومدنت خیاله توی دلم چه حالیه

به چشمای خودت قسم دیگه بهت نمیرسم

اومدنت خیاله توی دلم چه حالیه

پاییز چه فصل زردیه عاشقی هم چه دردیه

گم شده باز این دل من پس نمیای به کمکم

دستاتو میخوام بگیرم تو بمونی من بمیرم

عاشقی هم نوبتیه آخ که چه بد عادتیه

 

به چشمای خودت قسم دیگه بهت نمیرسم

اومدنت خیاله توی دلم چه حالیه

 

به چشمای خودت قسم دیگه بهت نمیرسم

اومدنت خیاله توی دلم چه حالیه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو