loading...

اهنگ جدید

یه حرفایی هست که مونده رو دلم خیلی میترسم نمیشه نگم نمیزارم از پیشم بری تو واسم برگ آخری نرو نه دیگه نرو نه نرو نه تو این حال بد منو ول نکن یه کاری بکن بمونی نرو دوس ندارم این حال بد حس عشقو ترس رفتنو

حسین بازدید : 35 یکشنبه 27 آبان 1397

یه حرفایی هست که مونده رو دلم
خیلی میترسم نمیشه نگم
نمیزارم از پیشم بری تو واسم برگ آخری
نرو نه دیگه نرو نه نرو نه
تو این حال بد منو ول نکن
یه کاری بکن بمونی نرو
دوس ندارم این حال بد
حس عشقو ترس رفتنو
نرو نه آخه نرو نه نرو نرو نه
متن آهنگ شهیاد نرو نه

http://sakhamusic.ir


جز تو دیگه همه رفتن تو نرو
من دارم واسه تو بازی میدم همه رو
معلومه تو حرفام خیلی تنهام تو نرو
یه حرفایی هست که مونده رو دلم
خیلی میترسم نمیشه نگم
نمیزارم از پیشم بری تو واسم برگ آخری
نرو نه دیگه نرو نه نرو نه
تو این حال بد منو ول نکن
یه کاری بکن بمونی نرو
دوس ندارم این حال بد
حس عشقو ترس رفتنو
نرو نه آخه نرو نه نرو نرو نه من فقط با تو میبینم خودمو
نمیتونم مثل تو ببندم چشامو
چشم تو میبندی داری میخندی به من و
یه حرفایی هست که مونده رو دلم
خیلی میترسم نمیشه نگم
نمیزارم از پیشم بری تو واسم برگ آخری
نرو نه دیگه نرو نه نرو نه
تو این حال بد منو ول نکن
یه کاری بکن بمونی نرو
دوس ندارم این حال بد
حس عشقو ترس رفتنو
نرو نه آخه نرو نه نرو نرو نه

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو