loading...

اهنگ جدید

سخته چقدرتنهابشی کسی به دادت نرسهعکسشو آغوش بگیری اشک تو چشات حلقه بشهکاش که میشد یه بار دیگه تو بغلت گریه کنمپاتوبلندکن نفسم چشممو فرش پات کنمازم بریدی مگه ازم چی دیدی؟بغض صدامو چراتو نشنیدی؟دارم میخ

حسین بازدید : 79 شنبه 26 آبان 1397

سخته چقدرتنهابشی کسی به دادت نرسه

عکسشو آغوش بگیری اشک تو چشات حلقه بشه

کاش که میشد یه بار دیگه تو بغلت گریه کنم

پاتوبلندکن نفسم چشممو فرش پات کنم

ازم بریدی مگه ازم چی دیدی؟


بغض صدامو چراتو نشنیدی؟

دارم میخونم با یه دل شکسته

ببین دل من هنوز به پات نشسته

ازم بریدی من که برات میمردم

کدوم گناهوکردم که پاشو خوردم

چشماموهرشب به یاد کی ببندم؟

برام چی مونده به دل خوشیش بخندم؟


برام چی مونده به دل خوشیش بخندم؟

برام نمونده اشکی برات بریزم

نمونده عمری که من به پات بریزم

 

ادامه مطلب

برام نمونده اشکی برات بریزم

نمونده عمری که من به پات بریزم

سخته چقدرتنهابشی کسی به دادت نرسه

عکسشو آغوش بگیری اشک تو چشات حلقه بشه

کاش که میشد یه بار دیگه تو بغلت گریه کنم

پاتوبلندکن نفسم چشممو فرش پات کنم

ازم بریدی من که برات میمردم

کدوم گناهوکردم که پاشو خوردم

چشماموهرشب به یاد کی ببندم؟







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو