loading...

اهنگ جدید

توی گوش من نمیره شعر تلخ این جداییچرا باید من بمونم با یه دنیا بی وفاییمن دارم دیوونه میشم بیا برگرد بیا پیشممن از غم تو میشکنم پژمرده میشمصدای شرشر بارون توی گوش من میپیچهاشک توی چشمای خستم میریزه وا

حسین بازدید : 315 جمعه 25 آبان 1397

توی گوش من نمیره شعر تلخ این جدایی

چرا باید من بمونم با یه دنیا بی وفایی

من دارم دیوونه میشم بیا برگرد بیا پیشم

من از غم تو میشکنم پژمرده میشم


صدای شرشر بارون توی گوش من میپیچه

اشک توی چشمای خستم میریزه واست همیشه

.

.

.

 

دانلود آلبوم مهرداد مرادپور - به تو نگم به کی بگم

 

میدونم دوسم نداری تو دلت جایی نداری

رو دلم تو پا گذاشتی واسه عشقهای تو خالی

تو دلم همیشه جاته دستام هم دستای خواهش

نگاهم نگاه عاشق تو رو خواسته تورو خواسته

توی گوش من نمیره شعر تلخ این جدایی

چرا باید من بمونم با یه دنیا بی وفایی

من دارم دیوونه میشم بیا برگرد بیا پیشم

من از غم تو میشکنم پژمرده میشم

صدای شرشر بارون توی گوش من میپیچه

اشک توی چشمای خستم میریزه واست همیشه

کوه سنگی دل من شده تقدیره دریا

توی این دریای وحشی توی ام موج یه رویا

من دارم دیوونه میشم بیا برگرد بیاپیشم

بی تو هر لحظه وهر دم میخونم از دل تنگم

میدونی درد جدایی میزنه تیشه به قلبم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو