loading...

اهنگ جدید

زبانم را نمی فهمی ، نگاهم را نمی بینیز اشکم بی خبر ماندی و آهم را نمی بینیسخن ها خفته در چشمم ، نگاهم صد زبان داردسیه چشمان مگر طرز نگاهم را نمی بینیگناهم چیست جز عشقت ، روی از من چه می پوشیمگر ای ماه

حسین بازدید : 63 جمعه 25 آبان 1397

زبانم را نمی فهمی ، نگاهم را نمی بینی
ز اشکم بی خبر ماندی و آهم را نمی بینی

سخن ها خفته در چشمم ، نگاهم صد زبان دارد
سیه چشمان مگر طرز نگاهم را نمی بینی

گناهم چیست جز عشقت ، روی از من چه می پوشی
مگر ای ماه ، چشم بی گناهم را نمی بینی


سیه مژگان من ، موی سپیدم را نگاهی کن
سپید اندام من ، روز سیاهم را نمی بینی

پریشانم دل مرگ آشیانم را نمی جویی
پشیمانم نگاه عذر خواهم را نمی بینی

دل بی تاب من با دیدنت آرام می گیرد
اگر دوری ز آغوشم ، نگاهم کام می گیرد

مرا گر مست می خواهی ، نگاهت را مگیر از من
که دل از ساقی چشمان مستت جام می گیرد
سیه مژگان من ، موی سپیدم را نگاهی کن
سپید اندام من ، روز سیاهم را نمی بینی

پریشانم دل مرگ آشیانم را نمی جویی
پشیمانم نگاه عذر خواهم را نمی بینی

 

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو