loading...

اهنگ جدید

,    ,    دانلود اهنگ مهدی رضوان طاقت من سر اومده,    دانلود آهنگ تو نرو مهدی رضوان ورژن قدیمی,    مهدی رضوان تو نرو قدیمی,   

حسین بازدید : 109 دوشنبه 14 آبان 1397


,   

,    دانلود اهنگ مهدی رضوان طاقت من سر اومده
,    دانلود آهنگ تو نرو مهدی رضوان ورژن قدیمی
,    مهدی رضوان تو نرو قدیمی
,    دانلود آهنگ تو نرو ورژن قدیمی
,    مهدی رضوان تو نرو ورژن قدیمی
,    آهنگ گریه نکن عروسکم
,    آکورد آهنگ تو نرو مهدی رضوان
,    دانلود آهنگ مهدی رضوان گریه
,    من موندمو یه عالمه دلشوره و دلواپسی

,   

 

متن آهنگ مهدی رضوان تو نرو

طاقت من سر اومده دل دل نکن عروسکم

تحمل رفتن تو دیگه ندارم

موهای خیستو بزار رو شونه هام آروم بگیر

پلکاتو رو هم نذار طاقت ندارم

تو نرو سخته بی تو بخوام بمونم

تلخه بخوام بی تو بخونم

نرو میمیرم نمیتونم

تو نرو سخته بی تو بخوام بمونم

تلخه بخوام بی تو بخونم

نرو میمیرم نمیتونم

خسته شدم خسته شدم از این شبای انتظار

من موندمو سکوتو یک دل بیقرار

من موندمو یه عالمه دلشوره و دلواپسی

دارم میمیرم ای خدا تو بگو چرا

تو نرو سخته بی تو بخوام بمونم

تلخه بخوام بی تو بخونم

نرو میمیرم نمیتونم

تو نرو سخته بی تو بخوام بمونم

تلخه بخوام بی تو بخونم

نرو میمیرم نمیتونم

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

www.jenabmusic.com/45846/music-دانلود-آهنگ-جدید-مهدی-رضوان-تو-نرو.html







برچسب ها دانلود اهنگ مهدی رضوان طاقت من سر اومده دانلود آهنگ تو نرو مهدی رضوان ورژن قدیمی مهدی رضوان تو نرو قدیمی دانلود آهنگ تو نرو ورژن قدیمی مهدی رضوان تو نرو ورژن قدیمی آهنگ گریه نکن عروسکم آکورد آهنگ تو نرو مهدی رضوان دانلود آهنگ مهدی رضوان گریه من موندمو یه عالمه دلشوره و دلواپسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو