loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ مگه ادم چند بار عاشق میشه,    کد اهنگ پیشواز مگه چند بار یه جوون عاشق میشه,    دانلود اهنگ کامران مولایی مگه چند بار,    اه

حسین بازدید : 357 سه شنبه 08 آبان 1397



,    دانلود اهنگ مگه ادم چند بار عاشق میشه
,    کد اهنگ پیشواز مگه چند بار یه جوون عاشق میشه
,    دانلود اهنگ کامران مولایی مگه چند بار
,    اهنگ مگه چندبار یک جوون عاشق میشه
,    دانلود آهنگ عشق اول کامران مولایی با کیفیت 320
,    آهنگ میترسم غصه ی عشق اولت پیرت کنه
,    کامران مولایی عشق من
,    دانلود آهنگ کامران مولایی برگرد
,    دانلود آهنگ کامران مولایی دست نیاز

,   

اگه چن بار یه جوون عاشق میشه
اگه چن بار دل گرفتار میشه
پای عشق اولش می مونده
آخه اون حس دیگه تکرار نمیشه

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

دانلود آهنگ کامران مولایی بنام عشق اول + متن آهنگ

متن آهنگ عشق اول کامران مولایی

اگه چن بار یه جوون عاشق میشه
اگه چن بار دل گرفتار میشه
پای عشق اولش می مونده
آخه اون حس دیگه تکرار نمیشه
دل من تو گوش کن به حرف من
خیلی ساده به هر کس دل نبند
دروغه هر کی میگه دوست داره
دل من گلم به حرفام تند نخند
میتونه شکست عشق از زندگی سیرت کنه
جوونیتو بگیره با غصه در گیرت کنه
میترسم غصه عشق اولت پیرت کنه
تورو آخر بشکنه یه روز پیر و زمین گیرت کنه
آره
میتونه شکست عشق از زندگی سیرت کنه
جوونیتو بگیره با غصه در گیرت کنه
میترسم غصه عشق اولت پیرت کنه
تورو آخر بشکنه یه روز پیر و زمین گیرت کنه
اگه چن بار یه جوون عاشق میشه
اگه چن بار دل گرفتار میشه
پای عشق اولش می مونده
آخه اون حس دیگه تکرار نمیشه
دل من تو گوش کن به حرف من
خیلی ساده به هر کس دل نبند
دروغه هر کی میگه دوست داره
دل من گلم به حرفام تند نخند
میتونه شکست عشق از زندگی سیرت کنه
جوونیتو بگیره با غصه در گیرت کنه
میترسم غصه عشق اولت پیرت کنه
تورو آخر بشکنه یه روز پیر و زمین گیرت کنه
آره
میتونه شکست عشق از زندگی سیرت کنه
جوونیتو بگیره با غصه در گیرت کنه
میترسم غصه عشق اولت پیرت کنه
تورو آخر بشکنه یه روز پیر و زمین گیرت کنه

http://bia4music.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%88%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%B9%D8%B4%D9%82-%D8%A7%D9%88%D9%84/

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ مگه ادم چند بار عاشق میشه کد اهنگ پیشواز مگه چند بار یه جوون عاشق میشه دانلود اهنگ کامران مولایی مگه چند بار اهنگ مگه چندبار یک جوون عاشق میشه دانلود آهنگ عشق اول کامران مولایی با کیفیت 320 آهنگ میترسم غصه ی عشق اولت پیرت کنه کامران مولایی عشق من دانلود آهنگ کامران مولایی برگرد دانلود آهنگ کامران مولایی دست نیاز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو