loading...

اهنگ جدید

شهره,العاده,ویدیو,ذره,موزیک,نام,شاد,من,یادت,میدادم,مهربونی,کاشکی,اهنگ,دانلود,عشق,به,و,توبه,از,آهنگ,کیفیت,ریمیکس,فوق,320,زیبا,انگیز,کردم,خاطره,یه,

حسین بازدید : 59 یکشنبه 06 آبان 1397

کد آهنگ پیشواز همراه اول کاشکی یادت میدادم یه ذره مهربونی,دانلود آهنگ کاشکی یادت میدادم یه ذره مهربونی کیفیت 320,متن آهنگ کاشکی یادت میدادم یه ذره مهربونی,دانلود آهنگ کاشکی یادت میدادم یه ذره مهربونی,اکورد آهنگ کاشکی یادت میدادم یه ذره مهربونی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل کاشکی یادت میدادم یه ذره مهربونی,کد آوای انتظار همراه اول کاشکی یادت میدادم یه ذره مهربونی,دانلود رایگان اهنگ کاشکی یادت میدادم یه ذره مهربونی,دانلود آهنگ کاشکی یادت میدادم یه ذره مهربونی ریمیکس Remix,

من توبه کردم از عشق که رفته برنگردم
بی تو به جون رسیدم از توبه توبه کردم
دلی که شد اسیرت
از تو جدا نمی شه
کسی که شد گرفتار
دیگه رها نمی شه
حال پریشون منو
از سر زلفام بپرس
نگاهتو آئینه کن
از دو تا چشمام بپرس
تو راه و رسم عشقو دل بردن و میدونی
کاشکی یادت میدادن یه ذره مهربونی
چشمهای عاشق من
آئینه قلب منه
نذار که آئینه عشق
تو دست تو بشکنه
من توبه کردم از عشق
که رفته برنگردم
بی تو به جون رسیدم
از توبه توبه کردم
دلی که شد اسیرت
از تو جدا نمی شه
کسی که شد گرفتار
دیگه رها نمی شه

http://nakaman.net

 

*درخواستی کاربران Net *

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

... با سلام خدمت کاربر گرامی ... طبق خواسته سایت ساماندهی و کمیته فیلتیرینگ نمیتونیم آهنگ های غیر مجاز ... خواننده زن – خواننده های لس آنجلسی... تو سایت بذاریم برا همین اگه امکان داره آهنگ های دیگه ای درخواست بدین(این مطلب بدلیل اگاهی کاربران و عدم درخواست دوباره در سایت منتشر شد)







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول کاشکی یادت میدادم یه ذره مهربونی دانلود آهنگ کاشکی یادت میدادم یه ذره مهربونی کیفیت 320 متن آهنگ کاشکی یادت میدادم یه ذره مهربونی دانلود آهنگ کاشکی یادت میدادم یه ذره مهربونی اکورد آهنگ کاشکی یادت میدادم یه ذره مهربونی کد آهنگ پیشواز ایرانسل کاشکی یادت میدادم یه ذره مهربونی کد آوای انتظار همراه اول کاشکی یادت میدادم یه ذره مهربونی دانلود رایگان اهنگ کاشکی یادت میدادم یه ذره مهربونی دانلود آهنگ کاشکی یادت میدادم یه ذره مهربونی ریمیکس Remix
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو