loading...

اهنگ جدید

 یه ثانیه از قلب منوبا دنیا عوض نکن نرونزار که هر لحظه ی منبه نابودی بره،نرونزار که دلواپس بشمبا یاد تو دیوونه شمتو باور کن قلب منونزار منو تنها نرونزار که دنیای دلمبه هرجایی بره،نرواز قلب من دور

حسین بازدید : 71 سه شنبه 01 آبان 1397

 یه ثانیه از قلب منو
با دنیا عوض نکن نرو
نزار که هر لحظه ی من
به نابودی بره،نرو
نزار که دلواپس بشم
با یاد تو دیوونه شم
تو باور کن قلب منو
نزار منو تنها نرو


نزار که دنیای دلم
به هرجایی بره،نرو
از قلب من دوری نکن
شبهاتو بی من سر نکن
من از تو دیوونه ترم
با روح من بازی نکن

یه ثانیه از قلب منو


با دنیا عوض نکن نرو
نزار که هر لحظه ی من
به نابودی بره،نرو
نزار که دلواپس بشم
با یاد تو دیوونه شم
تو باور کن قلب منو
نزار منو تنها نرو
نزار که دنیای دلم
به هرجایی بره،نرو
از قلب من دوری نکن
شبهاتو بی من سر نکن
من از تو دیوونه ترم
با روح من بازی نکن







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو