loading...

اهنگ جدید

آهنگ یه راهی پیش روم بزار از گروه سون آهنگ ی راهی پیش روم بزار گروه سون آهنگ بسیار زیبای راهی پیش روم بزار از گروه سون دوست دارم ولی ، چرا نمیتونم ثابت کنم / لالایی میخونم ولی ، نم

حسین بازدید : 29 سه شنبه 01 آبان 1397

آهنگ یه راهی پیش روم بزار از گروه سون 

آهنگ ی راهی پیش روم بزار گروه سون 

آهنگ بسیار زیبای راهی پیش روم بزار از گروه سون 

دوست دارم ولی ، چرا نمیتونم ثابت کنم / 

لالایی میخونم ولی ، نمیتونم خوابت کنم / 

دوست داشتن منو چرا ، نمیتونی باور کنی /



آتیش این عشقو شاید ، دوس داری خاکستر کنی / 

شاید میخوای این همه عشق ، بمونه تو دل خودم / 

دلت میخواد دیگه بهت ، نگم که عاشقت شدم / 

کاش توی چشمام میدیدی ، کاشکی اینو میفهمیدی / 

بگو چطور ثابت کنم ، که تو بهم نفس میدی / 

یه راهی پیش روم بذار ، یه کم بهم فرصت بده / 

برای عاشق‌ تر شدن ، خودت بهم جرات بده / 

یه کاری کردی عاشقت ، هر لحظه بی تابت بشه / 

من جونمو بهت میدم ، شاید بهت ثابت بشه / 

طاقت بیار اینا همش ی خواهش برای داشتن تو / 

/ ی کمی طاقت بیار / 

دوست دارم میدونم میرسه ی روزی که تو منو بخوای / 

بیا یه گوشه از دلت برام یه جایی بزار / 

واسه همین یه بار ، یه کمی طاقت بیار / 

یه راهی پیش روم بذار ، یه کم بهم فرصت بده / 

برای عاشق‌ تر شدن ، خودت بهم جرات بده / 

یه کاری کردی عاشقت ، هر لحظه بی‌ تابت بشه / 

یه راهی پیش روم بذار ، یه کم بهم فرصت بده / 

برای عاشق‌ تر شدن ، خودت بهم جرات بده / 

یه کاری کردی عاشقت ، هر لحظه بی‌ تابت بشه

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو