loading...

اهنگ جدید

,    متن آهنگ دلم تنگه پرتقال من,    دلم تنگه پرتقال من mp3,    دانلود آهنگ دلم تنگه پرتقال من گلشیفته,    دانلود آهنگ بی کلام پرتقال من,&nb

حسین بازدید : 799 یکشنبه 29 مهر 1397



,    متن آهنگ دلم تنگه پرتقال من
,    دلم تنگه پرتقال من mp3
,    دانلود آهنگ دلم تنگه پرتقال من گلشیفته
,    دانلود آهنگ بی کلام پرتقال من
,    دانلود آهنگ پرتقال من مرجان فرساد کیفیت 320
,    مرجان فرساد پرتقال من mp3
,    دانلود آهنگ دلم تنگه پرتقال من گلشیفته فراهانی
,    دانلود آهنگ پرتقال من طاهر قریشی
,    آکورد آهنگ پرتقال من


                                        بودنت هنوز مثل بارونه،


                                        تازه و خنک و ناز و آرومه. 

                حتی الان از پشت این دیوار که ساختند تا دوستت نداشته باشم.


                                          اتل و متل! بهار بیرونه.

                                      مرغابی تو باغش می‌خونه. 

                                              باغ من سرده،

                                  همه‌ی گل‌هاش پژمرده دونه دونه.

                                      بارون بارونه، بارون بارونه، ...

                                           دلم تنگه، پرتقال من! 

                                          گلپر سبز قلب زار من! 

                         منو ببخش، از برای تو هر چی که بخوای میارم.

                                          اتل و متل! نازنین دل! 

                                         زندگی خوبه و مهربونه. 

                       عطر و بوش همین غم و شادی کوچیک و بزرگ‌مونه.

                                       آهای زمونه! آهای زمونه!

                                این گردونه‌اتو کی داره می‌چرخونه...

                                        بودنت هنوز مثل بارونه، 

                                        مثل قدیما، پاک و روونه،

                            از پشت این دیوار بی‌رحمی که بین‌مونه.

                                  هاچین و واچین! عسل شیرین! 

                                         قصه‌مون هنوز ناتمومه. 

                   از این‌جا به بعد کی می‌دونه که چی سرنوشت‌مونه.

                                       بارون بارونه، بارون بارونه، ...

http://meysammhn.mihanblog.com/post/138







برچسب ها متن آهنگ دلم تنگه پرتقال من دلم تنگه پرتقال من mp3 دانلود آهنگ دلم تنگه پرتقال من گلشیفته دانلود آهنگ بی کلام پرتقال من دانلود آهنگ پرتقال من مرجان فرساد کیفیت 320 مرجان فرساد پرتقال من mp3 دانلود آهنگ دلم تنگه پرتقال من گلشیفته فراهانی دانلود آهنگ پرتقال من طاهر قریشی آکورد آهنگ پرتقال من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو